De weg naar 1000

• XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Ik ga tot 1000 toernooien en dan stop ik ermee als het zo blijft.

Ik heb de handen in het kort bijgehouden van de laatste 3 dagen,
      Dit zijn handen waar ik allin shuv of een allin call En waardoor ik uit een toernooi ga.

AA vs A2 vs AQ FLOP = K Q 10 2 2
      AA vs J 4 suited FLOP = A K 5 8 9 (hij hit runner runner flush)
      KK vs QQ FLOP = Q 10 5 3 2
      KK vs 22 FLOP = 2 10 9 2 A
      KK vs JJ FLOP = 6 A J 10 7
      QQ vs 4 8 FLOP = 2 K A 4 8

QQ vs lagere paartjes = 5x verloren
      JJ vs lagere paartjes = 2x verloren
      AK vs AQ = 4x verloren
      AK vs AJ = 7x verloren
      AQ vs AJ = 3x verloren

de ergste :
      JJ vs QJ FLOP = 5 2 J Q Q
      KK vs JJ = Q K 10 3 9 ( hij heeft straight flush )
      QQ vs KQ = flop 9 K 3 Q K

JA => Whine, whine, whine ... ik weet
      Maar wil hier even bijzeggen dat ik poker voor plezier en dit heb ik al een tijdje NIET meer !

Ik word door ALLE hande gecald en kan dus ook niet winnen zo ...
      Dubbelen, Ja .. maar na 4 keer dubbelen pakken ze jou met dit soort handen.

Ps: liegen over deze handen of hier leugens vertellen heb ik niks aan en maak dan alleen mijn eigen iets wijs.

en om mijn whine post af te sluiten :
      -761 -$4 $6 -56% -$3,268 Tilt 51 PokerStars Sch. Only
  • 31 antwoorden
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Beter schrijf je ook de handen op die je suckouts geeft. Want die zijn er vast ook. ;)

Nog beter zou zijn: Artikels lezen, videos kijken en handen posten, want de kans dat je winstgevend poker speelt is echt niet heel groot.
    • XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Beter schrijf je ook de handen op die je suckouts geeft. Want die zijn er vast ook. ;)

Nog beter zou zijn: Artikels lezen, videos kijken en handen posten, want de kans dat je winstgevend poker speelt is echt niet heel groot.
      Daar heb je gelijk in hoor, dat ontken ik ZEKER niet !
      Maar deze site heeft me geleerd om 60-70-80% % van de tijd dat je allin shuvt voor te staan.

En als dat dan ook zo is maar toch niet 1 keer een final table te bereiken,
      in een MTT van de 1000 games...
      tja, dan ... vindt ik dit niet de moeite om hier UREN en DAGEN aan te besteden :( En dit zeg ik echt niet graag, want ik vindt poker echt een leuk spel.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Je graph stond verkeerd, heb hem even goed gezet! =)

• XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Je graph stond verkeerd, heb hem even goed gezet! =)
      Bij mij staat die nu net wel verkeerd ...
      Ofwel snap ik hem niet :) ( ben nogal traag precies :p )

OT: Het ergste is gewoon dat ik bijna altijd voorsta als ik allin ga,
      maar dan er toch weer op een ongelooflijke manier verlies.
      Is niks leuks aan zo, zeker niet als je denkt aan wat ik met al die uren had kunnen doen.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Variance is a bitch!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik denk dat je beter kunt stoppen wanneer je het niet meer leuk vindt. Het zou een hobby moeten zijn, en wanneer je zegt dat je het niet meer leuk vindt snap ik niet waarom je nog door gaat.

Je hebt nu al redelijk wat geld verloren, en de kans dat je winstgevend speelt is niet groot aan deze graph te zien. Geforceerd proberen geld te winnen is vaak geen goed idee en je gaat er ook zeker niet beter van spelen.
    • XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Ik denk dat je beter kunt stoppen wanneer je het niet meer leuk vindt. Het zou een hobby moeten zijn, en wanneer je zegt dat je het niet meer leuk vindt snap ik niet waarom je nog door gaat.

Je hebt nu al redelijk wat geld verloren, en de kans dat je winstgevend speelt is niet groot aan deze graph te zien. Geforceerd proberen geld te winnen is vaak geen goed idee en je gaat er ook zeker niet beter van spelen.
      Ja ik moet je gelijk geven maar ik zie dat ik bijna altijd met de beste hand verlies dus heb ik nog hoop denk ik ...
      daarom geef ik het nog een kans tot 1000 mtt's.

En het gaat me echt niet om geld hoor,
      het gaat me om een betere speler te zijn en worden en zo eens een toernooi te beaten.
      het geld is mooi meegenomen.
      Als ik het voor het geld deed ging ik kraskaartjes en lotto kopen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Met kraskaartjes en lotto verlies je helemaal altijd, dus lijkt me helemaal niet zo'n goed plan.

Bij poker draait het wel om meer dan altijd de beste hand te hebben. Je wordt ook niet beter door alleen maar te spelen, je zult er echt wel wat meer tijd in moeten steken. Op deze site staan wel goede dingen om je op weg te helpen.
    • XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Met kraskaartjes en lotto verlies je helemaal altijd, dus lijkt me helemaal niet zo'n goed plan.

Bij poker draait het wel om meer dan altijd de beste hand te hebben. Je wordt ook niet beter door alleen maar te spelen, je zult er echt wel wat meer tijd in moeten steken. Op deze site staan wel goede dingen om je op weg te helpen.
      njah that's true, daarom koop ik geen kraskaartjes :D

Nee je hebt gelijk,
      Ik kijk nog altijd sinds ik hier lid ben geworden filmpjes, bekijk handen,
      herbekijk mijn eigen spel en laat mijn handen revieuwen door goede spelers.

OT: OFWEL moet ik gewoon sporadisch eens een toernooi spelen,
      en voor de rest sng's, want daar speel ik dus wel zeer winstgevend.
      jullie 50$ -> 1700 $
    • ethias
      ethias
      Bronze
      Dit wat jij hier meemaakt maak ik al 3 jaar mee , soms vroeg ik me af ligt het nu aan mijn speel stijl of aan die site die rigged is, deze vraag heb ik me al 100 keer gesteld. Daarom heb ik veel opgezocht over poker spelen online, veel mensen zeggen poker online is rigged andere dan weer zeggen het is kunnen , variance etc... nu speel ik nog altijd poker online voor plezier maar ook om wat geld bij te verdienen. Volgens mijn persoonlijke mening als je je aan je BRM houdt kan je makkelijk die bad beats te baas maar het is wanneer je te hoge limieten hanteert en dan bad beats krijgt oftewel al je geld erdoor is oftewel je tilt bent en al je geld erdoor speelt. Ik probeer nu ook te werken aan mijn mindset daardoor verlies ik bijna altijd mijn hele bankroll.

Ik zou zeggen veel succes met je 1000 mtt's het geluk zal wel eens terug naar je keren want die handen wat je verliest is brute peg.
    • XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ethias
      Dit wat jij hier meemaakt maak ik al 3 jaar mee , soms vroeg ik me af ligt het nu aan mijn speel stijl of aan die site die rigged is, deze vraag heb ik me al 100 keer gesteld. Daarom heb ik veel opgezocht over poker spelen online, veel mensen zeggen poker online is rigged andere dan weer zeggen het is kunnen , variance etc... nu speel ik nog altijd poker online voor plezier maar ook om wat geld bij te verdienen. Volgens mijn persoonlijke mening als je je aan je BRM houdt kan je makkelijk die bad beats te baas maar het is wanneer je te hoge limieten hanteert en dan bad beats krijgt oftewel al je geld erdoor is oftewel je tilt bent en al je geld erdoor speelt. Ik probeer nu ook te werken aan mijn mindset daardoor verlies ik bijna altijd mijn hele bankroll.

Ik zou zeggen veel succes met je 1000 mtt's het geluk zal wel eens terug naar je keren want die handen wat je verliest is brute peg.
      Lol man ik denk net hetzelfde als jou !
      Soms cald er ene met J4 ofzo en wint en dan denk je inderdaad van wtf : die mensen krijgen een popup met de woorden "als je nu cald dan win je.
      maar dat is natuurlijk niet waar, daar heeft een pokerroom niks aan.

Na mijn 1000 mtt's ga ik een hele tijd stoppen en dan terug helemaal opnieuw beginnen met sng's wat die tijd was wel leuk.
      en mtt's met hun variance is niet leuk want de grootste noobs winnen dit door geluk
    • ethias
      ethias
      Bronze
      ik heb altijd al een voorgevoel tijdens een sng of toernooien als je de 1ste all in wint val je bijna 80 % in de prijzen :p soms kan ik gewoon zeggen wat gaat vallen
    • XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ethias
      ik heb altijd al een voorgevoel tijdens een sng of toernooien als je de 1ste all in wint val je bijna 80 % in de prijzen :p soms kan ik gewoon zeggen wat gaat vallen
      lol echt, dat heb ik ook al vaak gehad :p
      Maarja, de idioten met zo handen gelijk J4 dubbelen jou wel meestal ...
      dus we hebben hun nodig maar ook neuken ze jou het hardst :p

Nu:
      19k in de sunday storm
      10k in de bigger 11
      8k in de 3rebuy 40k gtd

Dit haal vaak, nu niet zo speciaal... maar ben benieuwd hoe ik straks weer wordt genaaid
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      In MTT is variance gewoon een bitch om te beaten, speel gewoon STT ;)

tevens, weet je wel zeker dat je goed speelt? Als ik iemand sharkscope en ik zie 500+ games op 5 dollar buy in zo'n grote verlies, dan zie je hem ook echt als de zoveelste eigenwijze fish spelen...
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Zal echt geniaal als je 30k shipt na deze whine! :]
    • XiroN69
      XiroN69
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111

tevens, weet je wel zeker dat je goed speelt? Als ik iemand sharkscope en ik zie 500+ games op 5 dollar buy in zo'n grote verlies, dan zie je hem ook echt als de zoveelste eigenwijze fish spelen...
      Tja ik weet niet wat ik meer kan doen in die situaties,
      AA of KK fold ik niet preflop ...
      QQ en JJ zelden, maar moet soms

Als ik zie dat ik zoveel voor sta dan denk ik wel dat ik op dat moment goed speel.
      Je moet me niet geloven hoor :) ik heb daar niks aan als ik hier nu zit te liegen ...
      Wat het erger maakt is dat ik door men sharkscope stats nog word gelabeld als fish ^^ omdat ik niet win

In de sunday storm eruit:
      KK vs biggstack die cald met A 3 .... op flop natuurlijk 2 azen ...
      Altijd hetzelfde ... A3 fold je normaal, maarja dat heb ik he
      tight spelen en wachten op die goede hand en dan door slechte kaarten geneukt worden die jij dan fold als 'goede' speler pfff
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door XiroN69

Als ik zie dat ik zoveel voor sta dan denk ik wel dat ik op dat moment goed speel.
      Je moet me niet geloven hoor :) ik heb daar niks aan als ik hier nu zit te liegen ...
      Wat het erger maakt is dat ik door men sharkscope stats nog word gelabeld als fish ^^ omdat ik niet win

tight spelen en wachten op die goede hand en dan door slechte kaarten geneukt worden die jij dan fold als 'goede' speler pfff
      ur a fish:)
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa
      Oorspronkelijk gepost door XiroN69

kk snapfold pre, je weet toch dat de aas komt
    • XiroN69
      XiroN69
      Bronze

kk snapfold pre, je weet toch dat de aas komt
      Grapjas :p
      ik zat toch in the money 'zucht'
    • 1
    • 2