NL4 QQ op de button, 4bet ok?

• crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Hoi, krijg hier QQ op de button.
      Villain heeft 17/9/43 (en 3% 3bet) over 126 handen

Is 4 bet hier ok?
      Is de bet op de flop ok?
      En als laatste folden lijkt me obvious right?

--

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP3:
      $1.62
      CO:
      $4.84
      BU (Hero):
      $4.64
      SB:
      $2.75
      BB:
      $5.96
      UTG2:
      $2.66
      MP1:
      $5.46
      MP2:
      $4.64

Preflop: Hero is BU with Q, Q.
      5 folds, Hero raises to $0.16, SB raises to $0.36, BB calls $0.32, Hero raises to $1.20, SB folds, BB calls $0.84.

Flop: ($2.76) A, J, T (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.52, BB raises to $3.04, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $4.28.
  • 3 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Vind de 4bet wel ok, als je nou oop had gezeten niet, omdat je jezelf denk isoleert tegen beter denk ik.

En de range van villian is wel wijder aangezien hij jouw hier ook vaker ziet raisen vanaf de button, zal zijn 3bet percentage vanaf de SB denk ik wel rond de 5% zijn. Dus er zitten hier veel AK in zijn range, vervolgens moet je denk ik op de flop gewoon behind checken hoor, een KQ heeft hier een straat gehit en elke A gaat hij hier ook niet snel meer folden. Ik zou hier gewoon behind checken en folden op een bet. Is het goedkoopst.
      Er zitten denken ik geen handen in zijn range die je hier nog beat!
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Als de BB niet in de hand zit is het sowieso een call tegen iemand met (tot nu toe) zo een lage 3bet%. Nu de bb erin zit spreekt het ietsje meer voor een 4bet. Maar een call is hier ongeveer even goed denk ik. Tenzij BB een grote fish is dan is de 4bet toch beter.

As played kan je sowieso niet cbetten op de flop. Je ligt dik achter :)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Als de BB niet in de hand zit is het sowieso een call tegen iemand met (tot nu toe) zo een lage 3bet%. Nu de bb erin zit spreekt het ietsje meer voor een 4bet. Maar een call is hier ongeveer even goed denk ik. Tenzij BB een grote fish is dan is de 4bet toch beter.

As played kan je sowieso niet cbetten op de flop. Je ligt dik achter :)
      Sluit ik me opnieuw bij aan. Als iemand maar 3% zou 3betten vanaf die positie, dan kan je hier beter callen. Maar nu, met extra dead money in de pot, kan een 4bet ook wel.

Op deze flop kan je dan ook niet c-betten. Je wordt niet gecalled door minder.