NL4 AK in de SB

• crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Hoi, ik raise hier standaard.
      Ik bet niet op de flop omdat ik ergens gelezen had dat op draw-heavy board wat ook nog in de range van villain zit weinig nut heeft om te c-betten, klopt dit?

Ik bet op de turn omdat hij zwakte toonde en ik de T kan representen.

Waarom ik op de river bet snap ik zelf ook niet helemaal, waarschijnlijk omdat ik dacht dat die een draw chasete, maar dat is ook niet echt logisch aangezien de rivercard juist voor hem gehit kan hebben.

Zijn de bets ok? Wat doe ik hier eventueel fout?

Villain heeft 6/6/6 over 47 handen (zegt niet zoveel dus).

--

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      CO:
      $1.48
      BU:
      $4.00
      SB (Hero):
      $3.96
      BB:
      $4.30
      MP2:
      $2.04
      MP3:
      $4.35

Preflop: Hero is SB with K, A.
      MP2 folds, MP3 calls $0.04, 2 folds, Hero raises to $0.20, BB folds, MP3 calls $0.16.

Flop: ($0.44) 5, 7, 6 (2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

Turn: ($0.44) T (2 players)
      Hero bets $0.32, MP3 calls $0.32.

River: ($1.08) 3 (2 players)
      Hero bets $0.64, MP3 calls $0.64.

Final Pot: $2.36.

Results follow:

MP3 shows a straight, seven high(4d 4h).
      Hero shows high card ace(Kd As).

MP3 wins with a straight, seven high(4d 4h).
  • 3 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ten eerste: Waarom geen bet op de flop? Je hebt initiatief en moet gewoon een C-bet maken tegen 1 tegenstander. Hij zal niet veel van deze kaarten hebben. Tegen 2 man kan je hier nooit een c-bet plaatsen maar tegen 1 bijna altijd doen.

Nu ga je op de turn betten, terwijl er een J valt, deze kan hij heel goed hebben( heeft hij denk ik ook, of een paartje misschien)

je hebt nu zwakte getoont door op de flop te checken dus kun je hier beter nooit meer beginnen te bluffen denk ik!

je zegt dat je hier de J kan representen, als er nou een K of een A viel, ja die kan je representen maar de J niet echt vind ik.

Op de river moet je gewoon opgeven aangezien je bluf hier op de turn een beetje verkeerd uitviel :f_biggrin:

Benieuwd wat anderen zeggen over deze flop, gewoon c-betten toch?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Tegen veel tegenstanders cbet ik deze flop ook niet omdat de limp/Call vaak een pocket is dat nog es callt (dan moet je al gaan barrelen) of ze floaten je eens. In positie zou ik dan weer wel cbetten.

Op de turn rep je echt weinig hoor... Je wilt gewoon naar showdown want je hebt sdvalue en dus probeer je het beter uit te checken. Alles waarop je achterligt zal callen en alles waarop je voorligt zal toch folden.

As played is er wel wat gemist op de river maar je rept wel niet veel. Als hij echt een lage wtsd heeft en dus nitty is kan het maar je zal zien dat ze je hier vaak gaan callen met pocket 88 of iets als 78 ofzo. Zou het dus niet doen.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Tegen veel tegenstanders cbet ik deze flop ook niet omdat de limp/Call vaak een pocket is dat nog es callt (dan moet je al gaan barrelen) of ze floaten je eens. In positie zou ik dan weer wel cbetten.

Op de turn rep je echt weinig hoor... Je wilt gewoon naar showdown want je hebt sdvalue en dus probeer je het beter uit te checken. Alles waarop je achterligt zal callen en alles waarop je voorligt zal toch folden.

As played is er wel wat gemist op de river maar je rept wel niet veel. Als hij echt een lage wtsd heeft en dus nitty is kan het maar je zal zien dat ze je hier vaak gaan callen met pocket 88 of iets als 78 ofzo. Zou het dus niet doen.
      I agree. Deze flop ga ik ook niet c-betten, hij zal hier met zowat alles callen. En alles waar je toch al op voorligt, gaat hij folden.
      Dus gewoon proberen goedkoop naar de sd te gaan.