Daily Bonus?

• crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Ik ben nieuw bij Partypoker. En kreeg net de melding dat ik 100 partypoints als ik $1 win op een real-money table. Even gedaan en 100 punten erbij. Wat best veel is voor mij aangezien ik op vrij low-limits speel!

Blijkbaar is er dus (vrijwel) elke dag een bonus? (kreeg melding dat ik volgende dag weer wat kreeg). Dit wist ik niet eens!

Weet iemand wat het verder zoal inhoudt?
  • 34 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Doen ze alleen op het begin helaas, daarna is het echt grinden voor het leven om points te krijgen op de low stakes :(
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      ah ok, zoiets dacht ik al wel, ach toch wel nice, beter dan niets :)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Altijd een oogje houden op die promotiepagina!
      Er zijn altijd wel een paar promoties waarvoor je moet opt-innen!

Als je wat hoger speelt bv. zijn de clickcard acties wel interessant! Je moet dan 100PP halen en dan krijg je een extra'tje!

De promotie die jij hebt, ken ik niet, maar ik zou ook niet getwijfeld hebben!
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Ja Copymeistrr, I will!

Ik hoorde dat al vaker ja, hoe moet je dan opt-innen? Dat kan dan ook op de promotiepagina zelf neem ik aan?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ja, staat altijd wel een mooi opt-in knopje onderaan als je op de promotie klikt .
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Ok dan, ik kreeg nu net toevallig weer een bonus.
      $3 tournament dollars gekregen, moest ik opt-in doen op de active bonuses pagina. :)

Dus ik denk dat ik later maar even een $3 tournament ga spelen, hoef ook geen Rake te betalen op tournaments vanwege mijn RAKEFREE deposit :)
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Had die $3 gebruikt voor een $1 rebuy tournooi, aangezien er geen normale $3 tournooien zijn.

$3 is minimaal voor een rebuy, maar ik speelde het maar als een regular tournooi (dus gelijk rebuy voor dubbele stack en addon kopen). Dit werkte gelukkig prima. Toen ik ITM kwam raakte ik shortstack though, en moest ik all-in op de CO met A4s, werd gecallt op BB door 84s die natuurlijk zijn 8 hitte :D

Naja, toch verdubbelt dus (payout was 5.90 zoiets). :)

--

Oh en ik kreeg het bericht dat ik geselecteerd was voor een nieuwe promotie vanaf volgende week woensdag en dat ik dan maar weer moest checken. Spannend dus! Haha..
    • xinax123
      xinax123
      Bronze
      hmm ik had ook zoiets clickcard promotion, moest je 25 punten halen op een dag.
      Maar ik neem aan dat ze iedereen andere bonussen geven??
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door xinax123
      hmm ik had ook zoiets clickcard promotion, moest je 25 punten halen op een dag.
      Maar ik neem aan dat ze iedereen andere bonussen geven??
      Je bij PartyPoker krijg je regelmatig dergelijke persoonlijke bonussen. Deze verschillen per persoon, afhankelijk van bijvoorbeeld de limieten die je speelt.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ja about that.. Ik heb best vaak dat ik bij mn promo's kijk en clickcard surprise zie die net de dag ervoor afgelopen is. Niks over gehoord ofzo....

Hoe hou ik die dingen in de gaten zonder elke keer handmatig te moeten kijken? ZIjn leuke acties nml!
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Als je inlogt zie je vaak bijvoorbeeld 6 promotions staan op zo'n wegklikschermpje. Als er dan ineens een dag 7 promotions staat dan moet je even kijken. Of even elke dag op promotions klikken, ook niet heel veel werk. Als er weer een clickcardpromo is zal ik dat wel even melden in je blog als ik het niet vergeet ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Maybe een idee om een thread hier in het PartyPoker forum te maken waar iedereen steeds kan posten als er een actie is. Dan kan iedereen direct hier via het forum zien of er een speciale actie loopt.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      zal proberen als ik het zie het ook te melden :)
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Goed plan :)
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      ik zal ook in dit forum posten als ik een promotie zie! en het niet vergeet ;)

Inderdaad goed plan
    • NYC0202
      NYC0202
      Basic
      Welcome to our Click Card Points Boost - Silver promotion.

Earn 60 points on poker before 23:59 hrs on January 22nd and receive a click card that pays out a guaranteed prize.

Promo starts: Friday, 20 January 2012 09:00 ET
      Promo ends: Sunday, 22 January 2012 23:59 ET

Each card is a guaranteed winner and will pay out Points. Prizes range from 60 extra points to 300 extra points. Opt-in now and earn 60 points on poker before 23:59 hrs on January 22nd 23:59 ET. There is no limit on the number of cards you can receive during the promotion.

Earn 60 more PartyPoints at PartyPoker to receive a card.

The more points you earn, the more cards you'll get and the more chance you'll have of winning some big money.

You haven't collected enough points to receive a card yet.

Last page update: Friday, 20 January 2012 09:00 ET.

Next page update: Friday, 20 January 2012 10:00 ET.

Read our Click Card Points Boost - Silver promotion terms and conditions at PartyPoker.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Die promo heb ik niet :( .
      Ben nochtans ook silver.. ^^
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      thanks for posting

morgen proberen de 300 weer te halen dan
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Hier ook geen clickcardpromo te zien, ben gold.
    • 1
    • 2