KQo preflop capped pot

• liessens
      liessens
      Bronze
      Villian was vrij loose en laatste handen werd hij enkel looser. Ik denk met KQo tegen range voor te liggen en 3bet dus ter isolatation/voor value. Na zijn cap heb ik natuurlijk easy call. Op flop krijg ik natuurlijk heel goede odds met mijn gutshot+overcards en misschien af en toe nog beste hand. Op turn pair ik, maar ik weet niet of ik of de turn of river nog voor value/protection kan raisen. Aangezien AQ/AA/KK/QQ/TT/KJ/99. Mij allemaal beat hebben. Dus ga ik voor call down.

Party, $0.25/$0.50 Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Preflop: Hero is CO with Q K
      UTG raises, MP folds, Hero 3-bets, 3 folds, UTG caps, Hero calls

Flop: (9.4 SB) 9 T 9 (2 players)
      UTG bets, Hero calls

Turn: (5.7 BB) Q (2 players)
      UTG bets, Hero calls

River: (7.7 BB) 4 (2 players)
      UTG bets, Hero calls

Results: 9.7 BB pot (0.4 BB rake)
      Final Board: 9 T 9 Q 4
      UTG showed T J and lost (-4.5 BB net)
      Hero showed Q K and won 9.3 BB (4.8 BB net)
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ligt er aan hoe loose hij was: paas eens wat stats.

Hierbij denk ik dan aan VPIP, PFR, 3-bet en vooral AF.

Als ik uitslag zo zie is ie best loose en als stats dat ook laten zien zou je op turn aan raise kunnen gaan denken om te kijken waar je staat op dit bord.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Als hij loose speelde is de preflop 3-bet zeker goed hier. Een cap call je dan altijd.

Op de flop een makkelijke call voor je overcards + GS.

Op de turn zou ik ook niet raisen. Je hand verbetert hier nu wel, maar hij is niet sterk genoeg voor een raise tegen zijn range. Daarnaast zou je ook een lastige beslissing krijgen als hij zou 3-betten. Je hebt ook nog steeds een gutshot draw.

River verandert niks dus ook callen.

Goed gespeeld wederom en je kreeg ook gelijk dat hij loose speelde aangezien hij hier dus JTs capte. Daar zou ik overigens ook nog even een note bij hem van maken als je dat niet al gedaan hebt.