Poker770 Academy

• 9 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm ziet er interessant uit qua promotie, maar ik kan in de voorwaarden inderdaad niet vinden of je je speciaal moet aanmelden hiervoor.

Ik vermoed eigenlijk van niet.
      Zou je dit even bij de support van poker770 willen navragen? Mocht je daar geen antwoord krijgen zal ik het even intern proberen te achterhalen.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Wel jammer dat je niet kan zien op welke manier je precies punten kan verdienen om in aanmerking te komen voor de moneeyzzzzzz.
    • faithless1
      faithless1
      Silver
      Hoi,

je hoeft je niet aan te melden, ik had die vraag ook gesteld bij de support afdeling, dit hoeft dus niet.
      Ik had nog gevraagd of je nog ergens kan zien hoeveel handen je al gespeeld hebt, dit kan blijkbaar in de client bij my account ---> cash table history.
      Dit antwoord ontving ik vanochtend dus nog niet kunnen kijken in de client, doe ik vanavond even.
      Via de link van poker770 kan je ook zien of en hoe vaak je je al gekwalificeerd hebt.
      Overigens leuke actie.
      Ik neem verder eigenlijk aan dat bij de cash academy het gaat om raked handen die je speelt.
      Ach 400 handjes moet toch te doen zijn al is het met redelijk tight mss strategie ;-)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Thanks voor de antwoorden op de open vragen!

Ja 400 handjes heb je redelijk snel achter de rug, zeker als je meedere tafels tegelijk speelt :s_cool:
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      moeten wel 400 handjes zijn waarin je ook geld in de pot hebt zitten, maar dan nog easy game :s_biggrin:
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Gaan Belgische spelers nog mee kunnen doen met deze promo?
      Was in het begin gelijk met 9 tafels NL2 begonnen maar nu ligt de site voor ons er uit.
      Wel jammer want hier wou ik stevig voor door grinden!!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door brokkeman
      Gaan Belgische spelers nog mee kunnen doen met deze promo?
      Was in het begin gelijk met 9 tafels NL2 begonnen maar nu ligt de site voor ons er uit.
      Wel jammer want hier wou ik stevig voor door grinden!!
      Hey Brokkeman,

Ik vermoed dat zodra Poker770 een actieve licentie heeft en dus spelers uit België weer toelaat op het .be platform dat deze promotie dan ook gewoon weer open is voor spelers uit België.

Rene
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heeft iemand al een van de diploma's verzameld?

Hieronder even een overzicht van de verschillende categorieën:

• faithless1
      faithless1
      Silver
      Ik doe wel mee maar heb nog niets binnengehaald.
      speel micro's en weet niet hoever ik al ben in deze promo qua handjes.