Gajin 4.0 HuSnG for diamond

• Gajin
      Gajin
      Bronze

Intro
      Het zal duidelijk zijn dat de 4.0 niet staat voor mijn eerste blog. Nee precies dit is al mijn 4de poging om een blog te onderhouden, waarbij de eerste 3 in één en dezelfde blog terug te vinden zijn.

Om precies te zijn hier: GajinNL 3.0 Langstudeerder in alles!

Om deze blog toch fatsoenlijk en gestructureerd te beginnen zal ik me opnieuw voorstellen.
      Ik ben Christiaan, geboren en getogen in Welten, een mooie plaats in het zuidelijkste puntje van Limburg.
      Momenteel studeer ik Bouwkunde aan de TU/e in Eindhoven en zit daar ook op kamers. Het studentenleven slokt tegenwoordig het meeste van mijn tijd op en dan niet in positieve zin. Om tegen te gaan dat ik 3000ekkies moet gaan betalen ben ik nu vol hard aan het knallen om de nodige projecten en vakken met succes af te ronden.

Poker
      Met pokeren heb ik hetzelfde doel als met het studentenbestaan. Ik vind het nog altijd een super interessant spel om te spelen en de drang om er beter in te worden is er ook nog steeds. Het probleem is alleen dat ik het altijd direct te serieus wil aan pakken, teveel hooi op de vork neem, terwijl ik daar nog niet de discipline voor heb.
      Door het nu anders aan te pakken, door veel meer ruimte in het leren en spelen te houden, hoop ik het deze keer wel vol te houden.

Als eerste heb ik een verandering in variant gemaakt. Ik ga me nu volledig concentreren op HuSnG’s.
      De reden is dat ze niet lang duren, kan een degelijk volume in een korte periode halen en het belangrijkste is dat ik er op dit moment het meeste plezier uit haal i.v.m. andere varianten.

[COLOR=orangered]Doelstellingen voor januari[/COLOR].
      Door de tentamens die eraan zitten te komen heb ik nog de resterende dagen van januari weinig tijd om met poker bezig te zijn. En zal ik niet veel spelen en meer video’s kijken om het spel in ieder geval beter onder de knie te krijgen, omdat het al redelijk nieuw voor me is.

HuSnG video’s (allemaal van HuSnG.nl)
      [ ] mjw006 – Free Low Stakes Heads Up Video
      [ ] RyPac13 – Regular Speed Leakfinder (1)
      [ ] RyPac13 – Regular Speed Leakfinder (2)
      [ ] Maw2 – 33s and 55s

HuSnG Artikels
      [ ] HuSnG Mersenneary Ebook

Bankroll: $155.33
      Ik heb mijn bankroll nu op verschillende sites staan en wil deze nu allemaal op één site bij elkaar brengen. Ik heb gekozen voor een iPoker skin, omdat daar de rake stuk lager is als je ze vergelijkt met andere sites waar ik nu op speel.
      Alles bij elkaar opgeteld heb ik dan $155dollar waarmee ik de $3,- HuSnG’s wil gaan spelen.

Longterm
      [ ] diamond worden op pokerstrategy voor herfst 2012 om aan diamond event deel te nemen.

Random Stuff

Fitness
      Waar ik me voor de rest serieuzer mee bezig wil houden is het sporten. Ik sport zowat al mijn hele leven, van zwemmen tot voetbal en nu de laatste paar jaren ben ik vooral aan het fitnessen. Ik merk dat ik de laatste tijd veel moe en lui ben wat weer effect heeft op hoe intensief ik doe fitnesse, dit verschilt iedere maand wel namelijk en wil dit nu wat meer structuren.
      Daarom schemaatje (als iemand geïnteresseerd is in de precieze oefeningen, sets en dergelijke wil ik die wel erbij zetten):

Schema
      3x per week kracht:
      Dag 1:
      Biceps; Triceps; Bovenbenen
      Dag 2:
      Buik; Borst; Kuiten
      Dag 3:
      Rug; Schouders; Billen

1x per week conditie

Ik wil voornamelijk massa erbij kweken, cuz girls love that shit haha :P , maar vooral omdat resultaat zichtbaar is en je het dus niet voor niets doet.

Ik zal ook op mijn voeding letten en minstens 4x per dag eten.

Architectuur
      Er zullen zo nu en dan ook random architectuur stuff (en niet over eten voor de verandering) worden gepost, voor de variatie in mijn blog.

Deze torens gaan ze bouwen in Seoul en zijn ontworpen door MVRDV. Er was nogal veel kritiek op het ontwerp, omdat het zou doen denken aan 9/11 door de als wolk ontworpen brug tussen beide torens.

Musica
      En natuurlijk zal ik jullie mijn muziek smaak delen. Ik ben niet zo van de drums, gitaren en vocalen, maar meer van de electronica shit, met de bass die je door het hele lichaam voelt dreunen.
      Houd ook niet zo van die commerciële crap van het Geutta en Afrojack caliber (Avicii vind ik nog wel vet) en zal voornamelijk muziek posten van Dj’s die niet bij het grote publiek bekend zijn.

Favorit Artists at te moment
      Porter Robinson
      Valerna
      Oddword
      Kids at the bar (draaie sicke sets)
      Zedd

Zou echt sick zijn als daarvan een paar op tomorrow land en Solar komen.

That’s it for now!!
  • 8 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Wow Nice openpost. Ik ga je volgen!
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Bolletje.

Dat mers e-book is echt heel goed.
      Heb zelf ook nog wat video's van hem gekeken.
      Speel je turbo's, regspeeds of hyperturbo's?
      GL man!
    • Samwise90
      Samwise90
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gajin
      Architectuur
      Er zullen zo nu en dan ook random architectuur stuff (en niet over eten voor de verandering) worden gepost, voor de variatie in mijn blog.
      BOLLETJE!!!!!!!!!!!
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LexerZz
      Bolletje.

Dat mers e-book is echt heel goed.
      Heb zelf ook nog wat video's van hem gekeken.
      Speel je turbo's, regspeeds of hyperturbo's?
      GL man!
      Ik heb nog niet veel HuSnG gespeeld. Heb op betfair een aantal turbo's gespeeld en die bevielen me wel..dus zal deze in het begin spelen. Zal wel tot begin februari duren voordat ik de eerste paar ga spelen.

Ben wel al aan het e-book begonnen en die paar pagina's die ik heb gelezen waren wel interessant.

Welke speel jij dan?
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gajin
      Welke speel jij dan?
      Ik speel $60 turbo's op stars.
      De rake op stars is vanaf $7 lager dan op iPoker (4-4.3%), en er is altijd genoeg actie.

Dat e-book is een mooi begin, als je dat goed snapt beat je de micro's imo :)
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Nice intro, ben nu zelf ook wat aant fitnessen, en had eerst ook echt een gigantisch slecht eet patroon, en sinds ik nu beetje ritme erin heb en ook 4x per dag ongeveer zeker eet ( + tussendoortjes ) merk ik ook dat ik veel fitter ben en veel meer kracht heb
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      Muziek
      Begin deze update begin ik weer met een song. Steeds vaker merk ik dat electro-house dj's dupstep nummers in hun set mixen en ik hield er in het
      begin totaal niet van, maar zo nu en dan klinkt het wel chill door een mix.

Poker
      Nog niets gepokerd sinds de start. Totaal geen tijd voor gehad. Ik ben wel begonnen met het ebook. Zit nu op de helft ervan en het is heel leerzaam en worden nu al een hoop dingen duidelijk, vooral over het 3-bet gedeelte dat ik veel agressiever moet zijn. Er zijn genoeg micro players die niet terugspelen op 3-bets. Moet hem wel nog een keer lezen om het echt goed te begrijpen.

Heb op advies van LexerZz een account op pokerstars aangemaakt, waar ik me geld nog op moet overzetten. Zijn nog wat problemen met partypoker. Ik moet ze bellen om mijn account te verifiëren voordat ik het geld kan overmaken. Dit wil ik voor februari geregeld hebben, zodat ik zodra ik klaar ben met tentames kan beginnen met spelen.

Uni
      Dit is wat al mijn tijd opslokt i.v.m. tentamens. Heb er 1 gehad nog 4 te gaan:

[x] Big History
      [ ] Management commercieel vastgoed (Dinsdag)
      [ ] Publiekelijk bouwrecht (Vrijdag)
      [ ] Stedenbouwkundig plannen (Vrijdag)

Allemaal niet zo heel moeilijk, maar wel veel leren.

Hieronder nog een gebouw van SANAA genaamd Museum of Contemporary Art:

Toen ik in het begin van mijn studententijd ging interesseren in architectuur en dergelijke, was dit een van eerste gebouwen die ik echt interessant vond. Met name de eenvoud van het ontwerp en de uitstraling ervan, het lijkt gewoon of het gebouw erin gefotoshopped is.

Fitness
      Naast de Uni gaat het sporten ook goed. De spierballen worden al zichtbaar:

ik ga toch geen gay-pic van mezelf posten :coolface:
      Ik moet het wel echt gaan doen want voel me nog geen steek fitter
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      Zweden FTW

Het huidige Zweden is een constitutionele monarchie en een van de rijkste, welvarendste en meest ontwikkelde landen ter wereld. Zweden staat zevende in de Index van de menselijke ontwikkeling van de VN en eindigde in 2008 als eerste in de democratie-index van het blad The Economist.

Ik snap wel waarom de Vikingen de woeste zeeen afreisde om landen te plunderen, oorlogen voerde waar het bloed door de lucht vloeide op de muziek van klinkende zwaarden en krakende schedels, zoals het fonteinenspektakel dat voor het bellagio doet. Het luidskeelse gegil dat uit de door de Vikingen genomen vrouwen schalde was een genot voor de bastaarden. Vanaf dat moment wisten ze dat ze bezig waren met het historie te schrijven door het creeren het utopische volk, genaamd Scandinaviers. Zweden vs Engelandg

Damn wat ben ik jaloers op dat land. Waarom woon ik hier in Nederland, waar op dit moment ijspegels uitpoept, waar je sporadisch een mooi groepje dames voorbij ziet komen met een air waarvan je achterover valt en waar de politiek het schaamrood op je wangen zet.
      Ik wil in Zweden wonen. De mooie cultuur met hun op tabak kouwende bevolking en zijn no worries mentaliteit. De prachtige vrouwen schieten als ontkruid uit de grond. Ze stimuleren zelfs om de liefde te bedrijven door je te belonen met een half jaar doorbetaald verlof voor ieder kind dat je produceert. En deze week is mijn liefde voor het land alleen nog maar groter geworden. De producers die de electro-house naar een hoger niveau tillen,waar toppers als Michael Knight, Roger Sanchez en Armand Van Helden vervagen aan het talent wat Zweden produceert.
      Ik houd u niet langer meer in spanning, naast Avicii presenteer ik hier:
      Cazzette

Poker
      Dit weekend ga ik als het goed is beginnen met mijn poker HuSnG avontuur. Ben aan het wachten totdat mijn TAF geld op Neteller staat, zodat ik het op Pokerstars kan storten. Ik heb er zin in