Nl10 Sh Kk

• Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Tegen een 43/35/3,0 vis.
      Kan ik hier nog weg op de flop of ga ik hier altijd broke tegen zo'n vis?

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP ($14.67)
      CO ($5.13)
      Button ($6.02)
      SB ($15.31)
      Hero (BB) ($10)
      UTG ($9.82)

Preflop: Hero is BB with K:spade: , K:club:
      4 folds, SB bets $0.30, Hero raises to $0.95, SB calls $0.65

Flop: ($1.90) 9:club: , 9:heart: , 2:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.11, SB raises to $2.80, Hero raises to $5.88, SB raises to $13.30, Hero calls $3.17 (All-In)

Turn: ($20) 4:diamond: (2 players, 1 all-in)

River: ($20) J:spade: (2 players, 1 all-in)

Total pot: $20 | Rake: $0.99
  • 3 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Uitgaande van voldoende samplesize voor stats

Tegen zo een vis gaan we hier dansend broke. De vraag is alleen hoe. Vind je betsize op de flop echt te klein. Tegen vissen ga je veel meer valuebetten en minder bluffen. Je betsizing moet daarom gewoon groter. Tegen dit soort mensen krijg je evenveel calls als je ~pot bet als wanneer je ~2/3 pot bet. 9x zit zeker in zijn check/raise range maar ook handen als 77+ zie ik hem hier nog happy naar het midden schuiven. Tegen al die handen is het beter om op de flop te raisen aangezien overcards je actie gaan killen. nadat hij 4 bet denk ik dat je achter ligt op zijn range maar voor die extra maar euro heb je nog genoeg equity.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hoi Nukefart :)

Ik 3bet wat groter preflop, als ie toch jou raise called dan kan je het net zo goed wat groter maken :) Je hoeft dit niet te balancen met 3bet bluffs want.. die doe je niet tegen zo'n speler min of meer

In ieder geval is de FLop cBet sizing wel prima. Ik min3bet hem wel op de Flop dus iets van $5-$5.50 om zo een spazz raise te inducen. Anything groter ben ik van mening dat ie nog steeds zijn 77s of iets dergelijks kan folden

Mvg,
      Gerv
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Ja ik zal eens wat meer letten op mijn spel tegen echte vissen, dus inderdaad groter 3-betten. Mijn gedachte was ook om op de flop klein te 3-betten zodat hij kon shoven, maar had inderdaad beter geminraised.

Tnx for the comments :)