[9/10 mans] 1.50$ AKo SB Slowplay

• elrio
      elrio
      Bronze
      AKo wil ik best wel redelijk voorzichtig spelen OOP - Op de flop een c/c op toch wel een redelijk board om een bet op de turn uit te lokken bij een goeie turnkaart - mooie turnkaart en hier ga ik terug voor de c/c - Als ik de river ga betten gaat hij volgens mij nooi callen dus gingen we hier voor de c/shove. Volgens mij wel redelijk gespeelt al vraag ik me af of een slowplay hier te verantwooren is op de turn?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $30(BB) Replayer
      Hero ($2,430)
      BB ($1,372)
      UTG ($1,500)
      UTG+1 ($2,926)
      UTG+2 ($2,164)
      CO ($1,603)
      BTN ($1,505)

Dealt to Hero A:club: K:heart:

fold, fold, fold, CO raises to $75, fold, Hero calls $60, fold

FLOP ($180) Q:spade: 8:club: A:diamond:

Hero checks, CO bets $105, Hero calls $105

TURN ($390) Q:spade: 8:club: A:diamond: K:club:

Hero checks, CO bets $150, Hero calls $150

RIVER ($690) Q:spade: 8:club: A:diamond: K:club: A:heart:

Hero checks, CO bets $1,273 (AI), Hero calls $1,273

CO shows 4:diamond: 6:heart:
      (Pre 36%, Flop 3.1%, Turn 0.0%)

Hero shows A:club: K:heart:
      (Pre 64%, Flop 96.9%, Turn 100.0%)

Hero wins $3,236
  • 4 antwoorden
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Bet turn of als je read hebt dat hij doorbet dan c/r.
    • KoningAlbert
      KoningAlbert
      Bronze
      volgens mij heb je de hand perfect gespeeld. Iemand met een inside straight draw zie ik geen 2 maal betten en je hebt een klaveren aas als blokker voor de flush.
      Door op de turn te betten of te reraisen, haal je zwakkere handen weg en dat wil je net niet. dus c/c is volgens mij een perfecte keuze. Zo laat je de tegenstrevers ook nog in staat te bluffen.

Ik stel mij meer de vraag hoe je hier de river het best speelt... ik denk dat c/r misschien idd de beste optie is. Door te betten, jaag je handen weg die misschien wel willen bluffen en dat doe je niet door te checken.
      Langs de andere kant verlies je mss value tegen Qx Kx handen. Ik denk dat dit afhankelijk is van de manier waarop villain speelt...
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Dan zou ik river niet te gek groot betten, krijg je value uit minder en het ziet er weak uit zodat je hem de kans geeft te bluffen. Tegen goede oplettende regs die je vaak tegenkomt moet je die line dan ook af en toe met air nemen en niet enkel met nuts natuurlijk.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Ik donkbet vaak flop, zeker op deze stakes callen ze vaak genoeg een check is ook prima als zijn cbetsizing hoog is.
      Op de turn bet ik wel uit hij zal vaak een groot deel van zijn range behind checken waar je nog wel value uit kan krijgen 8x en medium pocket pairs.

Wel mooi dat je zijn stack cadeau krijgt maar ik zou in vervolg wel de turn betten, al is deze line tegen een maniak zeker niet slecht.