Account 888 poker geblokkeerd en verwijderd.

• Corwinbobbie
      Corwinbobbie
      Bronze
      Hallo,

Het is al ongeveer een jaar geleden maar toch wil ik dit hier nog even plaatsen of ik nou fout zit of 888 poker.

Ik had een xtje met mijn broer tegen elkaar gepokert op 888,
      Ik had met diverse multitabels rond de 200 E gewonnen en wou dit uitbetalen ik kreeg hier dus problemen mee, ik moest alles opnieuw doorsturen men ID een bankafschrift enzovoort, ze beloofde mij dat het allemaal goed zou komen en ik men geld uitbetaald kreeg, een dag daarna probeerde ik weer in te loggen bij 888 poker en dat werkte niet, ik had een mail in mijn postvak gekregen dat mijn account was verwijderd en dat ik nooit meer op 888 poker mag spelen omdat ik alleen een kwartiertje tegen mijn broer heb gepokerd.

wat vinden jullier hiervan?
      Groetjess
  • 23 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Ik vind dit goed....
      Uiteraard niet voor jou maar het is toch logisch dat je niet vanaf 1 ip adres tegen elkaar moet gaan spelen.
      Dit om collusion tegen te gaan.
      Jij kan bv. met je pc naast je broer zitten en samen spelen om geld te winnen van anderen.
      Goed dat ze hier actief tegen optreden.
      Maar zoals ik al zei is het niet zo goed voor jou
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      je kan hier helaas niks aan doen
      enige is een ander pokerroom uitzoeken
      en niet meer tegen elkaar spelen als je op dezelfde ip speelt
    • Corwinbobbie
      Corwinbobbie
      Bronze
      Tuurlijk maar we speelden gewoon headsup tegen elkaar, we hebben geen geld van andere mensen gewonnen maar het was gewoon een x tegen elkaar spelen,
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Balen voor je maar zoiets staat gewoon in faq ;)
    • Corwinbobbie
      Corwinbobbie
      Bronze
      hmm oke, maar betekent dit dat ik nooit meer op 888 poker mag spelen?
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Corwinbobbie
      hmm oke, maar betekent dit dat ik nooit meer op 888 poker mag spelen?
      Ws wel. Heb je al een mailtje gestuurd met uitleg.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Tuurlijk maar we speelden gewoon headsup tegen elkaar, we hebben geen geld van andere mensen gewonnen maar het was gewoon een x tegen elkaar spelen,
      Als het gewoon headsup is, vind ik het wel extreem vreemd eigenlijk. Snap niet wat daarop tegen kan zijn.

Heb je dit expliciet gemeld aan de support? Want dit maakt uiteraard een huge verschil, het feit dat er geen andere mensen aan tafel zitten.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      als je normaal tegen elkaar gespeeld hebt op een HU tafel denkek dat dit nooit zal gebeuren...
      Alsje echter gechipdumpt zou hebben...
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Als het gewoon headsup is, vind ik het wel extreem vreemd eigenlijk. Snap niet wat daarop tegen kan zijn.

Heb je dit expliciet gemeld aan de support? Want dit maakt uiteraard een huge verschil, het feit dat er geen andere mensen aan tafel zitten.
      Het gat nu om 888 poker maar stel dat ik HU tegen me broertje ga spelen op pokerstars.... dan kunnen we toch samen afspreken en dik veel fpp punten binnen strijken of zie ik dat verkeerd?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze

Is niet vreemd hoor. Kan bijvoorbeeld gebruikt worden om zwart geld wit te wassen.
      Volgens hun regulaties moeten ze daar streng tegen optreden.
      Stel ik heb 100k zwart geld.
      Ik ga met jou aan tafel zitten HU en we blijven spelen tot 50% in jou bezit is.
      50k aan 29% belastingen = 14.5k
      Nu hebben we van 50k zwart geld 35.5k wit geld gemaakt.
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Je krijgt miss wel FPP punten maar dat is alleen rakeback. Dus dan ben je gwn geld aan het verneuken om punten te verzamelen. Je betaald namelijk rake
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Shark774
      Je krijgt miss wel FPP punten maar dat is alleen rakeback. Dus dan ben je gwn geld aan het verneuken om punten te verzamelen. Je betaald namelijk rake
      Als ik de eerste 30 handen win en daarna hij verlies ik toch geen geld maar pak ik wel fpp punten?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door johninho123
      Als ik de eerste 30 handen win en daarna hij verlies ik toch geen geld maar pak ik wel fpp punten?
      jij niet maar hij wel. er heeft altijd iemand verloren want de rake verdwijnt obv
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      jij niet maar hij wel. er heeft altijd iemand verloren want de rake verdwijnt obv
      ojah das waar ook .. tnx
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Idd. FPP zullen altijd minder opbrengen dan rake, anders kan je moeilijk een winstgevende site maken :) .
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze

Is niet vreemd hoor. Kan bijvoorbeeld gebruikt worden om zwart geld wit te wassen.
      Volgens hun regulaties moeten ze daar streng tegen optreden.
      Stel ik heb 100k zwart geld.
      Ik ga met jou aan tafel zitten HU en we blijven spelen tot 50% in jou bezit is.
      50k aan 29% belastingen = 14.5k
      Nu hebben we van 50k zwart geld 35.5k wit geld gemaakt.
      Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken. Al zullen er wel goedkopere manieren zijn om geld wit te wassen + in dit geval gaat het toch over small stakes, dus blijft toch wel wat vreemd dat ze daarvoor een account blokkeren en niet meer terug willen openen...
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Geld witwassen via een pokersite lijkt me in Nederland niet echt mogelijk gezien het feit dat poker uberhaubt illegaal is?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Geld witwassen via een pokersite lijkt me in Nederland niet echt mogelijk gezien het feit dat poker uberhaubt illegaal is?
      Dus iedereen die geld wint en woont in Nederland verliest zijn geld nadien?
      Mij lijkt het meer dat het gedoogd word zolang je maar tax betaald ;)

Uit het nieuws:

******De Nederlandse speler Ticiz is erin geslaagd 7.378 spelers achter zich te laten in de Sunday Million. Toen er nog vier spelers overbleven, spraken de finalisten over een deal, maar tot een overeenkomst kwam het toen (nog) niet.

Ticiz bereikte de heads-up, maar had wel een vrij grote achterstand in chips tegen zijn Duitse tegenstander roosi88. Hij wist zich echter terug te knokken en toen beide stacks min of meer even groot waren, kwam het alsnog tot een deal. De Nederlander maakte daarna de klus af, waardoor hij nog eens $20.000 extra in ontvangst mocht nemen. In totaal bracht de overwinning hem $200.960,96 op. Not Bad*******

Poker is obv niet legaal maar om te zeggen dat je er niet mee kan witwassen gaat me toch ver ;)
      Er zijn meerdere spelers hier op PS die netjes 29% afdragen aan de belastingsdienst
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het mag niet, maar ik zou er toch via mail proberen uit te komen.

Beetje belachelijk dat je hierom wordt gebanned en je geld kwijt bent.

Een waarschuwend vingertje en een 'foei foei, niet meer doen!' zou ook hebben geholpen.

Zou je tegen anderen spelen dan was het een ander verhaal.
    • 1
    • 2