Resultaten achteraf invoeren bij Pokertracker

• JanJB
      JanJB
      Bronze
      Ik heb bij een aantal STT's finishpositie nul. Dit komt omdat nadat de kaarten opengaan (en je dus ziet wie wint) de chips naar de winnaar schuiven. Pas daarna wordt opnieuw gedeeld en de hand bij de history gevoegd op PP. Soms klik ik de tafel al weg en mist hij dus de laatste hand, waardoor Pokertracker de game als verloren beschouwd. Hierdoor mis ik in mijn winningsgraph 4 derde plaatsen en een tweede. Ik weet welke toernooien ik hoeveelste ben geworden omdat ik de gamenummers naar PP heb gestuurd en ze me de uitslagen gemaild hebben. Nu is mijn vraag: is het mogelijk je finishpositie alsnog in te voeren op een of andere manier? Ik weet nu wel dat ik 140 aan winnings mis maar zou wel leuk zijn die alsnog in te voeren, omdat mijn grafiek dan klopt.
  • 3 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Tournaments -> Enter Holdem Results, en daar kan je dan filteren om zo de tornooien te zoeken die je wil aanpassen.
      Als je met PP PartyPoker bedoelt : bij Party kun je aanduiden dat je van elke SNG een mail krijgt met het volledige resultaat (dacht zelfs dat de hele hand history erin zit). PT3 heeft een feature om rechtstreeks deze mails van de mailserver op te pikken en te verwerken.
      Zo heb je in de toekomst helemaal geen werk meer met manueel resultaten in te vullen.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Chill inderdaad. Ga denk ik apart mailadres aanmaken, dan kan ik gemiste resultaten daar easy opzoeken :)
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Zo doe ik het idd ook. Ik heb gewoon een afzonderlijk GMail account aangemaakt voor mijn HH's. Dan op mijn regulier adres een filter gedefinieerd om alle HH mails (Party en Stars) te forwarden naar dat GMail adres.
      Op die manier zitten al je HH mails afzonderlijk, terwijl je de gewone mails van de pokersite in je gewone mailbox krijgt. In PT3 dan nog enkel mail configuratie doen (pop.gmail.com met SSL) van je speciaal account en klaar is kees.