$1 Ko 77Mp2

• wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Eerst pre? Wist niet zo goed wat doen. limpen/raisen/folden.
      Kvond folden te zwak. Maar raisen vond ik vrij fel, omdat ik dan raise naar 700-800 en dan als ik gecalled word(bijna altijd op deze limieten) ik met een pot zit die wss bijna zo groot is als mijn stack en ik misschien ook nog uit positie moet spelen.
      Shoven met 21bb?
      Limpen voor setvalue, maar 21BB diep is wat weinig, en op MP2 . Vaak schuiven ze bij deze blinds wel over een limp.
      Maja, moest iets doen. Dus maar gelimped.

Op flop heb ik de derde nuts. Kverwacht niet beat te zijn. Ik call zijn bet enkel in de hoop nog een call of raise achter mij te krijgen van minder. Misschien is shoven hier beter? Omdat er toch een flushdraw ligt?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $1.00+$0.25+$0.10

Stacks:
      UTG (4,220)
      UTG+1 (8,595)
      MP1 (7,106)
      wcgrutto (MP2) (4,325)
      MP3 (4,100)
      CO (2,670)
      BTN (3,290)
      SB (6,790)
      BB (5,355)

Blinds: 100/200

Pre-Flop: (300, 9 players) wcgrutto is MP2 7:heart: 7:diamond:
      UTG calls 200, 2 folds, wcgrutto calls 200, MP3 calls 200, CO calls 200, 1 fold, SB calls 100, BB checks

Flop: 5:club: 7:spade: 9:spade: (1,200, 6 players)
      SB checks, BB bets 900, 1 fold, wcgrutto calls 900, 1 fold, CO goes all-in 2,470, SB folds, BB folds, wcgrutto calls 1,570

Turn: K:heart: (7,040, 2 players, 1 all-in)

River: 10:diamond: (7,040, 2 players, 1 all-in)
  • 9 antwoorden
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Ik Shove pre, als je gaat raisen en je wordt geflat speelt het postflop kut. Limpen is wss ook wel een optie en als je dan hit shove ik hier flop tegen zijn raise.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Limpen kan hier echt niet imo. Als je schrik hebt om te shoven, fold dan je 77 pre. Maar ik shove het er hier altijd in. Wat je nu doet is zo tussen de 2 in enja als je postflop niet hit ga je je hand ng moeten opgeven. En wat ga je doen als iemand na je shoved. daarom shove ik het er hier zelf in.

Postflop ship ik gwn direct over de bet.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Nee idd gewoon shoven pre.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik vind limpen niet uberslecht hoor... je shipt wel ff 21bb met 1 caller voor je en nog een hele tafel achter je. Als je dan gecalled wordt heb je vaak maximaal een flip of loop je hard achter.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Deze zat op pagina 3.
      :P kdacht een bump, misschien komt de beoordeling dan wel.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Limpen kan hier echt niet imo. Als je schrik hebt om te shoven, fold dan je 77 pre. Maar ik shove het er hier altijd in. Wat je nu doet is zo tussen de 2 in enja als je postflop niet hit ga je je hand ng moeten opgeven. En wat ga je doen als iemand na je shoved. daarom shove ik het er hier zelf in.

Agreed

Echt geen leuke situatie. Ik ben hier eigenlijk niet happy met geen enkele beslissing. Shoven of folden lijkt me dan gewoon de beste. Raisen is echt geen goed idee want je wil niet postflop spelen en loose reshoves kan je eigenlijk ook wel missen.

Limpen is gewoon geen goed idee met zon kleine stack.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton

Agreed

Echt geen leuke situatie. Ik ben hier eigenlijk niet happy met geen enkele beslissing. Shoven of folden lijkt me dan gewoon de beste. Raisen is echt geen goed idee want je wil niet postflop spelen en loose reshoves kan je eigenlijk ook wel missen.

Limpen is gewoon geen goed idee met zon kleine stack.
      Bedankt

(LAME reactions of myself. Why do I care. :facepalm: , put this energy in poker instead of bitchin around)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Idd, goed dat je zelf beseft dat het een ongepaste reactie is.

Elias doet zijn best om alle handen zo goed mogelijk te beoordelen. Er worden er zoveel gepost, dus het kan dat er eens 1tje ontsnapt aan de aandacht.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Don't really see the problem.
      Bedankt om hem ff te bumpen wcgrutto want had er duidelijk over gekeken.

:s_thumbsup: