NL4 TT callt raise

• crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Hoi,

Voornaamste vragen zijn hier:
      Ik call vanwege setmining, redelijk standaard lijkt me.
      Flop komt, heeft hem waarschijnlijk voor hem niet gehit en ik heb overpair. Moet ik hier check-raisen of donkbetten (zoals ik hier deed).

Villain stats zijn er nauwelijks: 17/17/50 over 22 handen.
      Att.Steal 100 (1/1)
      Cbet: 0 (0/3)

--

PartyGaming - $0.04 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $9.20
      MP+1: $1.65
      CO: $4.00
      BTN: $3.82
      SB: $4.00
      Hero (BB): $5.13
      UTG: $4.96
      UTG+1: $4.00

SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has T:diamond: T:heart:

fold, fold, fold, fold, fold, fold, SB raises to $0.12, Hero calls $0.08

Flop: ($0.24, 2 players) 7:diamond: 9:heart: 4:spade:
      SB checks, Hero bets $0.12, SB calls $0.12

Turn: ($0.48, 2 players) Q:spade:
      SB bets $0.34, fold

SB wins $0.46
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop call je eigenlijk niet om te setminen. Daarvoor is zijn range veels te wijd. Je kan hier voor de 3bet gaan als hij weinig foldto3bet maar ik zou hier ook voor de call gaan :) . Maar niet puur voor de set zoals je op volgende flop ziet.

Idd ga je betten op deze flop: ik zou het 2/3 pot maken.

Op de turn donkt hij opeens... Eigenlijk ervaar ik dit tot nu toe als vrij sterk dus is een fold wel geplaatst. Tegen een aggro iemand call ik wel
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Mja, snap eigenlijk zelf ook niet waarom ik maar halve pot bette, waarschijnlijk omdat ik dacht dat ik toch wel de beste hand had.

Je gaat 2/3 pot betten omdat? Het toch te gevaarlijk is en hem eventueel wel uit pot wil hebben? Toch iets te draw-heavy? Valt mee toch?

Turn is inderdaad vreemd kan gewoon Q gehit hebben ofzo ja.. of een rare 2-pair, blijft gissen op blinds en donkbet is inderdaad vrij sterk vandaar dat ik ook folde..
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Preflop call je eigenlijk niet om te setminen. Daarvoor is zijn range veels te wijd. Je kan hier voor de 3bet gaan als hij weinig foldto3bet maar ik zou hier ook voor de call gaan :) . Maar niet puur voor de set zoals je op volgende flop ziet.

Idd ga je betten op deze flop: ik zou het 2/3 pot maken.

Op de turn donkt hij opeens... Eigenlijk ervaar ik dit tot nu toe als vrij sterk dus is een fold wel geplaatst. Tegen een aggro iemand call ik wel
      Goed bezig Farma! Je callt hier inderdaad voornamelijk omdat je gewoon voorligt op zijn range. Als hij weinig fold tegen 3bets dan is een 3bet inderdaad beter.

Dit board kan zijn range op zich nog wel hitten, daarom bet ik ook 2/3 pot. Ik bet meestal gewoon 1/2 pot op een gortdroog board (K28r bv)

Zonder info fold ik ook wel op de turn.