Nl4 Aa Utg+1

• crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Hoi,
      Preflop is standaard.

Flop C-bet ik standaard (misschien nog kleiner gekunt vanwege redelijk droogboard?)
      Dan krijg ik de zo goed als minraise. Erg vreemd. Ik weet niet zo goed wat ik hier moet doen.

Call brengt me alleen maar in nog moeilijkere situaties lijkt me. Fold vond ik erg tight, 3-bet is committed, dus koos maar voor all-in.

Ik denk dat op micro-limits zo'n soort minraise vaak erg sterk is of niet?

--

PartyGaming - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $5.20
      MP+1: $4.35
      LP: $1.54
      CO: $3.66
      BTN: $4.00
      SB: $3.92
      BB: $2.23
      UTG: $4.96
      Hero (UTG+1): $4.68

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has A:club: A:spade:

UTG raises to $0.12, Hero raises to $0.36, MP calls $0.36, fold, fold, fold, fold, fold, fold, UTG calls $0.24

Flop: ($1.14, 3 players) K:diamond: 5:spade: Q:heart:
      UTG checks, Hero bets $0.80, MP raises to $1.74, fold, Hero raises to $4.32 and is all-in, MP calls $2.58

Turn: ($9.78, 2 players) J:heart:

River: ($9.78, 2 players) 3:diamond:
  • 6 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Gewoon nh, hier wil je er alles in op de flop. Als het resultaat tegenvalt, that's poker...
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Ben nog niet helemaal mee eens.
      Vanwege dat je werd gecalled op je 3 bet kan utg ook vrij wijd callen.
      En die MP ziet ook wel interesse in de pot nu want die weet ook ong zeker dat UTG ook wel called.

Postflop denk ik wel eigenlijk dat je beat bent met je AA na die raise van MP.
      Puur omdat QQ en zelfs 55 wel in de range van UTG en MP zitten.
      QK kan er ook nog in zitten weet niet hoe loose dat ze speelden maar ik denk dat je wel kan folden na die raise van MP.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Vind de shove ook goed. Hij zal vaak AK hebben.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dit is natuurlijk wel villain-afhankelijk, maar tegen een unknown is dit prima. Hij zal inderdaad vaak AK hebben. De enige andere hand die logisch is zou QQ zijn. (KK zal hij vaker 4betten preflop).
    • crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Dit is natuurlijk wel villain-afhankelijk, maar tegen een unknown is dit prima. Hij zal inderdaad vaak AK hebben. De enige andere hand die logisch is zou QQ zijn. (KK zal hij vaker 4betten preflop).
      Mja klopt. In principe ook wel mee eens ja..

Alleen het ding is, op micro-limits spelen ze niet echt logisch. En zo'n min-raise meh, heb nu toch gemerkt dat 9 vd 10x ze dan dikke nuts ofzo hebben.

In dit geval had die ook 55 bijvoorbeeld, niet echt logisch..
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dan hoop ik dat je er wel een note op heb gemaakt. Hij heeft hier never ofte nooit de prijs om te setminen.