$0,25/0,50 Fr Aa

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      overplayed? die gast leek aan het tilten te zijn, hij verloor 2 grote potten voor deze hand, en was flink aan het mopperen..

0,25/0,5 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.59 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:diamond: , A:spade:
      UTG+1 raises, 4 folds, Hero 3-bets, 3 folds, UTG+1 caps, Hero calls.

Flop: (9,40 SB) T:heart: , 9:heart: , J:diamond: (2 players)
      UTG+1 bets, Hero raises, UTG+1 3-bets, Hero caps, UTG+1 calls.

set? QK? Ik heb geen idee. De flop is vrij gevaarlijk, een FD, OESD. er kan hier vanalles gebeuren. Wat doe je in zo'n situatie? gewoon doorbetten, of downcallen? Dit leek me gewoon tilt, en wil dan ook zijn stackje meepikken :)

Turn: (8,70 BB) 4:diamond: (2 players)
      UTG+1 bets, Hero raises, UTG+1 3-bets, Hero caps, UTG+1 calls.

River: (16,70 BB) 2:spade: (2 players)
      UTG+1 bets, Hero raises, UTG+1 3-bets (All-In).

Final Pot: 20,00 BB

Als ik niet dacht dat hij gewoon aan het flippen was, had ik op de turn en river c/c gespeeld.
  • 4 antwoorden
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Tja, met zo'n read is het moeilijk dit te beoordelen. Als je denkt dat hij tilt en hij zo met slechtere handen zal blijven betten is het goed. Normaal zou ik dit wel call flop, raise turn spelen. Nu loop je het risico om uit slechtere handen minder value te halen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wanneer je alleen denkt dat hij aan het tilten is zou ik het niet zo spelen.

Op deze flop speel ik gewoon call flop - raise turn wanneer er geen slechte kaart bijkomt (8,Q,K). Na een turn 3-bet van hem call ik down, deze flop is wel goed voor zijn range en vaak zit je tegen een set.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ok, inderdaad dit board is erg gevaarlijk, maar hij had een vrij grote stack verloren net voor deze hand, dus het leek me dat hij gewoon zn laatste centjes aan het wegtilten was.

Normaal gezien speel ik dit ook voorzichtiger.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Je niet baseren op dat hij juist een (paar) potten heeft verloren om te zeggen dat iemand aan het tilten is. Iemand tilt pas als hij effectief dingen doet die hij anders niet zou doen.