Eerste grafiek 300+ hyper turbos 6 max sng's

• kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      Hoi.

Na gisteren opnieuw te beginnen pokeren met een nieuwe BR, heb ik vandaag men stack al wat uitgebreid.

Men BR bedroeg +/-30$ bij de start (heb 25€ gestort).
      Ik weet dat het niet ideaal was om de 1.5$ hyper turbo 6 max direct te beginnen grinden vanwege men BR en de vele swings die je krijgt.
      MAAR ik wou dit toch proberen omdat ik niet kan cashgamen en ik normale sng's niet zo leuk vind om te spelen (beetje te weinig actie).

Ik heb gisteren en vandaag zo'n 8uur samen gespeeld. Meestal 4-6 tafels tegelijk voor 2u, dan kwartier pauze en nog een sessie van 2u voor ik de dag afsluit.

Vandaag goed gerund, dus na +/- 100 sng's vandaag stop ik ermee.

Zoals je kan zien op de grafiek stijgt men curve nogal redelijk omhoog
      -> ik kon mezelf weer niet laten en het gaat me nog weer eens broke maken, maar ik was weer aan het verliezen en heb dan maar een heas up gespeeld en die gewonnen. Ik weet dat het niet goed is... Daarom heb ik daarnet, na dat ik hem gewonnen heb men limieten aangepast zodat ik enkel de 1.5$ kan spelen.
      Ik ben hier redelijk teleurgesteld van in mezelf dat ik dat weer doe en ik geen discipline heb om de 1.5$'s rustig te blijven doorspelen ookal heb ik een negatieve swing.
      HEBBEN JULLIE ENIGE ADVIEZEN HIERROND? Ik zou dit erg op prijs stellen.

Wat denken jullie ervan? En willen jullie meer grafieken zijn later :) ?

[img][IMG]https://img692.imageshack.us/img692/1194/grafiek2dagen.png[/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/img]
  • 3 antwoorden