Funny redline

• 6 antwoorden
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      LoL 63 viewers en geen enkele reply. Dan heb ik een slechte post gemaakt lijkt me :D
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Mooi werk! Toen ik cashgamede was de redline evenwijdig met men greenline! Gewoon los naar beneden! ^^

Nu nog volhouden zo! ^^

Vids gekeken mss? :)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Ik heb eens "The thin red line"-video bekeken van grindcore en ik was daar echt laaiend enthousiast over.
      Ik heb vorige week mijn stats er eens bijgenomen uit PT3 en potlood en papier.
      Ik wou nu echt in de praktijk eens iets gaan doen aan die rode lijn en ben begonnen met een lijstje te maken van de zaken die daar impact op hebben. Zo kwam ik tot 3 werkpunten.

:club: Preflop 3betten vs Loose players (zowel agressieve als passieve)
      :club: 2nd barreling vs floaters (Fold to flop cbet zeer laag en Fold to turn cbet zeer hoog)
      :club: Thin valuebetting. Posities waar ik op de river vroeger check behind speelde uit schrik om gecheck/raised te worden valuebet ik nu veel vaker.

Ik heb mijn goede voornemens dan uitgetest op NL5 in een sessie van 1300 handen en ik was eigenlijk best wel tevreden. Ik ga dit zeker verder uitwerken tot ik het echt in mijn spel geimplementeerd krijg.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      En wat speel je nu dan copy?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      En wat speel je nu dan copy?
      Alles wat geen cashgame is. Voornamelijk STT's eig.. ^^

Die vid vinden velen wel leuk heb ik zo de indruk. Iedereen wil zo die rode lijn rond de 0 krijgen minstens.

Hopelijk blijft het zo goed uitpakken!! ^^
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      hmmm...over grappige lijnen gesproken:

Een mix van verschillende games wel.
      Eerst NLH, dan PLO en zo voort naar FLH :P