[180-mans] bubblefactor in 180 mans???

• MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Er waren hier nog 23 spelers over. Kun je hier alsnog shoven, ondanks de naderende bubble?

Zelf houd ik in 180 mans op dit moment nog helemaal geen rekening met de bubble, maar ik ben er niet zeker van of dit de juiste manier is om het aan te pakken.

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $2.28+$0.22

Stacks:
      UTG MintberryC (9,462)
      UTG+1 joao_brito21 (11,516)
      MP1 tg...2012 (19,529)
      MP2 3Luni (7,639)
      CO KONSZMA (8,039)
      BTN Dim1849 (8,528)
      SB LeoKezoJr (3,190)
      BB CanadianPro (16,778)

Blinds: 600/1,200 Ante 125

Pre-Flop: (2,800, 8 players) MintberryC is UTG 10:heart: A:club:
      MintberryC goes all-in 9,337, joao_brito21 goes all-in 11,391, 6 folds

Flop: 3:spade: 10:club: K:diamond: (23,528, 2 players, 2 all-in)

Turn: J:club: (23,528, 2 players, 2 all-in)

River: 7:club: (23,528, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 23,528
      MintberryC shows a pair of Tens
      10:heart: A:club:
      joao_brito21 shows a pair of Queens
      Q:heart: Q:spade:

joao_brito21 wins 23,528 (net +12,012)

MintberryC lost 9,462
  • 7 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      ik shove dan looser net omdat we op bubble zijn en er veel tighter zal gecalled worden.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      ik shove dan looser net omdat we op bubble zijn en er veel tighter zal gecalled worden.
      Bedankt voor het antwoord.

Is ook een optie idd, maar ik doe dit liever alleen als ik een grote stack heb en die heb ik hier niet.

Als ik gecalld wordt en verlies kan ik het alleen tegen de SB wel hebben, tegen de rest lig ik er uit of moet ik de hand erna verplicht all-in (BB). Maar misschien is dit ook wel een hele verkeerde gedachte?
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      AT is hier gewoon veel te sterk om weg te leggen en zelf push ik net als Bill zegt op de bubble wat wijder omdat mensen gewoon ITM willen komen en stuk tighter gaan callen.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MintberryC

Is ook een optie idd, maar ik doe dit liever alleen als ik een grote stack heb en die heb ik hier niet.

Als ik gecalld wordt en verlies kan ik het alleen tegen de SB wel hebben, tegen de rest lig ik er uit of moet ik de hand erna verplicht all-in (BB). Maar misschien is dit ook wel een hele verkeerde gedachte?
      dat is idd een verkeerde gedachte, want het is net die gedachte die heel exploitable is op de bubble:) . Als jij je stack niet wil risken kan iemand anders veel shoven tegen jou. Je zit hier rond de bubble en wil chips verzamelen zodat je ft kan spelen.

Daarom zeg ik dus dat je hier looser kan shoven omdat veel spelers jou gedachtengang hebben. Ja hebt 8bb ong dus je moet wel iets gaan doen.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
      AT is hier gewoon veel te sterk om weg te leggen en zelf push ik net als Bill zegt op de bubble wat wijder omdat mensen gewoon ITM willen komen en stuk tighter gaan callen.
      klopt AT heb ik ook gewoon gepusht, maar wijder pushen zonder dat ik de bigstack ben deed ik nog niet, maar zal ik in het vervolg vaker gaan doen.

Thx voor de feedback, guys!
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Vrij standaard, als is ATo wel de bottom van mijn Ax handen wat ik hier push.

Is dat te tight of ....?

Anyone?
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MintberryC

dat is idd een verkeerde gedachte, want het is net die gedachte die heel exploitable is op de bubble:) . Als jij je stack niet wil risken kan iemand anders veel shoven tegen jou. Je zit hier rond de bubble en wil chips verzamelen zodat je ft kan spelen.

Daarom zeg ik dus dat je hier looser kan shoven omdat veel spelers jou gedachtengang hebben. Ja hebt 8bb ong dus je moet wel iets gaan doen.
      :s_thumbsup: Well said Christof!

@ Angstzweet: Je kan hier any Ace pushen.