8.8 67s freeplay in BB

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 8.8 Tournament, 15/30 Blinds (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP1 (t3000)
      MP2 (t2990)
      MP3 (t3080)
      CO (t3050)
      Button (t2970)
      SB (t2960)
      Hero (BB) (t3000)
      UTG (t2920)
      UTG+1 (t3140)

Hero's M: 66.67

Preflop: Hero is BB with 7, 6
      UTG calls t30, 7 folds, Hero checks

Flop: (t75) 6, J, J (2 players)
      Hero checks, UTG bets t30, Hero calls t30

Turn: (t135) 7 (2 players)
      Hero checks, UTG bets t120, Hero calls t120

River: (t375) 2 (2 players)
      Hero checks, UTG bets t270, Hero calls t270

Total pot: t915

Hoe spelen jullie deze? Villain kwam net aan me tafel zitten.

Flop call ik om al zijn bluffs erin te houden , vervolgens bet ie turn weer bijna pot uit maar hit ik me 7 dus besluit ik nog 1 x te callen maar heb dan al wel in mn achterhoofd de vraag waarmee hij hier gaat 2nd barrelen.

Als hij vervolgens river weer 2/3 pot bet denk ik achteraf dat ik hier niet zo veel beat waarmee hij hier 3 x uitbet dus lijkt me fold beter. Maar dan betekent dat dus eigenlijk dat ik turn callde om vervolgens op elke niet 6/7 river te folden als hij weer zou betten.
  • 5 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      vervelende spot, ik donkbet hier vaak eigenlijk omdat elke turn wss vervelend gaat zijn.

mss best de turn c/c spelen en dan de river c/f, maar ben niet zeker over die line.

ik zie mensen soms QQJJKKAA limpen utg of ak aj KJ, maar ook totale random crap.

mss dat je zelfs turn zou kunnen betten vr value en river C/F spelen.

Ben nieuwsgierig naar andere reacties.
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Ik zou preflop 3betten om het initiatief over te nemen. Flop kun je dan (klein) cbetten. Als ie je cbet callt, lijkt me het aannemelijk dat ie een betere hand heeft dan jij. De 7 op de turn verandert niets toch? Je hebt op de flop two pair (JJ66) en op de turn nog steeds (JJ77) dus dat maakt geen verschil tegen zijn range? Of ben ik nu ontzettend in de war :f_confused:

As played zou ik drie straten callen, zit nog genoeg air in zijn range.
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      call flop en, fold turn. as played alsnog fold river dan.

zijn almost pot bet schreeuwt gewoon naar monster. Hij bet gewoon groot zodat hij meer value uit je kan halen op de river.

En bovendien this early, denk ik niet dat je een echte read op hem hebt, dat hij even random gaat 3 barrelen met air op een board waar jij bijna nooit aan het drawen bent.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Dit

Oorspronkelijk gepost door BillGatesIII
      De 7 op de turn verandert niets toch? Je hebt op de flop two pair (JJ66) en op de turn nog steeds (JJ77) dus dat maakt geen verschil tegen zijn range? Of ben ik nu ontzettend in de war :f_confused:
      Om bovenstaande reden onderstaande:

Oorspronkelijk gepost door vietlam
      call flop en, fold turn. as played alsnog fold river dan.

zijn almost pot bet schreeuwt gewoon naar monster. Hij bet gewoon groot zodat hij meer value uit je kan halen op de river.

En bovendien this early, denk ik niet dat je een echte read op hem hebt, dat hij even random gaat 3 barrelen met air op een board waar jij bijna nooit aan het drawen bent.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik zou de flop wel donken. Gewoon value halen.
      Check/raise vind ik inderdaad overplayed dus als je dan toch checkt is callen prima.

Turn zou je kunnen donken maar het gaat de hand wel heel moeilijk en verwarrend maken. Check/fold turn lijkt me gewoon het beste. Ik zie villain daar ook heel zelden bluffen.

De 7 verandert uiteraard niks voor je. If anything, 2-5 was beter geweest want nu beaten veel 7x handen je ook.