revieuwen

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik speel dus sinds kort FL. Voorlopig kan ik enkel door rakeback net de limiet beaten, maar had niet veel anders verwacht, maar mijn spel zit vast nog vol met grote leaks, maar ik weet niet waar ik moet beginnen met deze te zoeken.

Dus de vraag is hoe je HEM intressant kan filteren daarvoor.

Ik moet natuurlijk eerst mijn samplesize wat in de hoogte krijgen(ik heb nu 3k hands played)
  • 4 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      hey man ik heb ook net mijn eerste 3k handjes gespeeld op fixed.
      Als je skype hebt mag je me altijd toevoegen en kunnen we eens handjes doornemen ofzo :D

cristian.mateos
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik filter niks ;) , gewoon sessie doorlopen en kijken of ik evt. iets anders had kunnen doen (kan uiteraard altijd maar je zult me wel snappen). Is dat zo en twijfel ik of ik wel goede keus heb gemaakt dan post ik hem.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Probleem is. Ik maak misschien fouten die ik bij revieuwen nog niet zie. Als ik niet weet dat het fout is. Als je snapt, wat ik bedoel :P

Amnesia zal je toevoege
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Tsja dat is vooral ervaring krijgen bij spots.

Laat ik het dan anders proberen -> pak wat grote verlieshanden en pluis die uit of je echt niks verkeerd deed en post zulke handen. Vaak denk je wel dat je het geweldig speelde maar na wat dieper speuren haal je daar vaak leaks uit.