Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Custom table layout

• NYC0202
      NYC0202
      Basic
      Hallo iedereen,

Kort vraagje ik heb sinds kort een partypoker account , ik speelde altijd op stars

Nu kun je bij stars een x aantal tafels openenen en op save custom table layout klikken, elke keer als je dan begint opent die de tafels in deze layout ! Kan dit ook @ partypoker

Thnxs voor de hulp

Greetz

BTw als mensen het leuk vinden mijn skype is nyc-0202 en speel 25Nl op de account NYC0202
  • 6 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Je kunt het niet echt opslaan zoals op stars, maar wel beetje gelijkaardig.

Als je de tafels anders wil, dan kun je deze manueel verzetten (ik er bv 6 tiled ter grootte van 4 tiled met overlap). Als je deze eenmaal hebt geplaatst, dan kun je op je tafel ergens "remember current lay-out" oid kiezen. Dan onthoudt hij dit.

Je kunt dan wel niet bv zeggen, ik wil de volgorde juist, want er bestaat geen knopje voor die lay-out.

Wel zal er als je een tafel wegdoet en een nieuwe neemt, de nieuwe op dezelfde plaats als de oude komen..
    • NYC0202
      NYC0202
      Basic
      He Copy, \

Bedankt voor je snelle reactie, ik kan deze optie alleen niet vinden , moet nu steeds de nieuwe tafel die ik open , schuiven naar de plek waar ik de vorige heb gesloten...

Zou je misschien kunnen kijken waar bij jou"the remember current lay-out kunt opslaan

Bedankt voor de hulp!

gr
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Als je op de tafel zit heb je aan de bovenkant het menu-knopje. Daarnaast heb je nog een dropdown menu en daar staat als voorlaatste "Remember current table order".

Met mijn SNG's komt dat altijd mooi op dezelfde plaats terecht.. ^^
      Heb het even getest met cashgames en daar lijkt het zelfde systeem te werken.

Hopelijk kan je er wat mee weg! ^^
    • NYC0202
      NYC0202
      Basic
      Bedankt voor je super snelle antwoord, op een of andere manier kan ik dat niet aanklikken, ik zie het wel verschijnen alleen dan in lichtgrijs, met als gevolg dat ik er niet op kan klikken om het te activeren....

Jij een idee of ik een andere optie moet aan of uitvinken ergens
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hmm. Geen idee eigenlijk. Ik heb dit al altijd kunnen doen volgens mij :( .

Edit; misschien bij: Preferences > General : Remember table lay-out? Al ben ik niet zeker..
    • NYC0202
      NYC0202
      Basic
      Dat is het, helemaal super!! Bedankt voor alle snelle hulp, voelt echt fijn als je nieuw bent op een forum.