PartyPoker

• Snoekelias
      Snoekelias
      Bronze
      Hoi,

Kheb ff een vraagje over PartyPoker, kan je namelijk gebanned worden voor het hebben van meerdere accounts hierop?
      Want mijn broer heeft ook een PartyPoker account en logt soms in op mijn pc en vice versa
  • 4 antwoorden
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Als je allebei een ID kunt uploaden is het geen probleem.
    • Snoekelias
      Snoekelias
      Bronze
      Ja maar ik bedoel banned op PartyPoker zelf
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Beiden id uploaden naar PP, geen probleem, twee huisgenoten van me spelen er ook soms.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Snoekelias
      Kheb ff een vraagje over PartyPoker, kan je namelijk gebanned worden voor het hebben van meerdere accounts hierop?
      Want mijn broer heeft ook een PartyPoker account en logt soms in op mijn pc en vice versa
      Uiteindelijk heb je niet meerdere accounts, aangezien jij iemand anders bent dan je broer.
      Hier heeft ook zowel ikzelf als mijn vrouw een account en spelen we allebei. Vroeger zelfs toevallig ontdekt dat de software zelfs checkt of je aan dezelfde tafel probeert te zitten en dat dan weigert.
      Dus het is geenszins verboden en je zal zeker niet geband worden. Wat in principe niet mag is op elkaars account spelen. Al heeft een site natuurlijk zelden bewijs dat dat effectief gebeurt.