HEM HUD werkt maar is onbruikbaar

• Anomic
      Anomic
      Bronze
      Ik speel op een laptop met een 17 inch scherm en het is echt bijna onmogelijk om met de HUD te spelen.

-De vensters met stats staan niet overal naast de juiste spelers -> Ik moet dus echt zoeken welk venster bij welke speler hoort.
      -Ze staan in de weg zodat ik niet alles meer goed kan zien en klikken. Bij sommige spelers zie ik niet hoeveel geld ze nog hebben / raisen wordt moeilijk omdat het daar ook in de weg staat.

Is hier iets aan te doen of kan ik alleen spelen met de verschillende vensters op elkaar ipv naast elkaar? (Is niet zo handig omdat ik dan niet goed kan volgen wat de andere spelers doen)

Dit is een screenshot van als ik 4 tafels speel, dit is denk ik het maximum om nog fatsoenlijk te kunnen spelen:

Ik heb tot nu toe altijd zonder HUD gespeeld maar ik denk dat het wel handig kan zijn, zelfs op NL2
  • 4 antwoorden
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Ik stel voor dat je zelf een nieuwe hud samenstelt met alleen de stats die voor de NL2 van belang zijn, voorbeeld hoe ik het heb:

Hands - Naam
      VPIP|PFR|3b|Fold tot 3bet
      CBET|Fold to CBET|WTSD
      Steal|Fold to steal
      In de popup kan je dan de rest van de informatie zien.

Tevens kan je ook zelf de fonts, en size ervan aanpassen dus moet het zeker lukken alles goed te krijgen.
    • Anomic
      Anomic
      Bronze
      Bedankt man!

Is het mogelijk ze op een andere plaats te zetten, op het groen van de tafel bijvoorbeeld?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Anomic
      Bedankt man!

Is het mogelijk ze op een andere plaats te zetten, op het groen van de tafel bijvoorbeeld?
      rechtermuisknop ingedrukt houden en slepen
    • Anomic
      Anomic
      Bronze
      Ideaal :D

Alles is nu in orde, ik heb nog iets aangepast en de stats komen nu automatisch bij de juiste spelers. /thread