kuren lobby 888

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Lol... toernooi van 888 heeft weer eens kuren.

Ben steady aan het spelen in de 5k LG freeroll... maar volgens systeem ben ik al finished... foresight misschien?
  • 11 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Wat zou er gebeuren als je wint maar in de lobby al gefinished bent buiten de money? Het zit me toch niet helemaal lekker om eerlijk te zijn!
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Als 100 keer meegemaakt. Je krijgt altijd waar je in de realiteit finished...
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      heb ik ook al gehad, is enkel de lobby die verkeerd zit, je krijgt je geld wel enz. Het is enkel irritant.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Idd irritant maar zo leer je wel af van voortdurend in de lobby te kijken waar je staat, hoeveel $ je huidige plaats betaald, enz....
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Ok :) ... en je hebt de "info" knop nog gelukkig... dus komt wel goed
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      iig alvast een ticket voor de LG 50k op 888 :D ... Op naar de top nu
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Ben jij al automatisch geregistreerd of heb jij al een ticket gekregen voor de 50k?

Kun je jezelf eigenlijk uitschrijven en 49 dollar krijgen?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LgnDe
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Ben jij al automatisch geregistreerd of heb jij al een ticket gekregen voor de 50k?

Kun je jezelf eigenlijk uitschrijven en 49 dollar krijgen?
      nee!!! zeker niet doen. ik deed het per ongeluk en kon me niet meer inschrijven. support was heel frank en zei dat het in hun polici staat beschreven.
      Zelfs bij een gewone sat is dat zo.
      Enige dat werkt is je inschrijven in het target toernooi met je eigen geld.
      Zodra je dan een sat shipped word het bijgeschreven op je account en kan je daarna je eigen uitschrijven voor het target toernooi.
      Let wel. Ik heb dit enkel getest bij sats waarvoor ikzelf heb betaald om te spelen.
      dus geen garantie dat het ook werkt bij de LG freeroll :D
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

nee!!! zeker niet doen. ik deed het per ongeluk en kon me niet meer inschrijven. support was heel frank en zei dat het in hun polici staat beschreven.
      Zelfs bij een gewone sat is dat zo.
      Enige dat werkt is je inschrijven in het target toernooi met je eigen geld.
      Zodra je dan een sat shipped word het bijgeschreven op je account en kan je daarna je eigen uitschrijven voor het target toernooi.
      Let wel. Ik heb dit enkel getest bij sats waarvoor ikzelf heb betaald om te spelen.
      dus geen garantie dat het ook werkt bij de LG freeroll :D
      Thanks om me dit mede te delen :D , had wel gevloekt anders :coolface: . Hopelijk komen er niet teveel spelers meer bij.
      Speel jij hem zelf ook?
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Gelukkig ben ik momenteel toch al zeker van die scan mouse. Sta wel maar 88ste van de overgebleven 100. Lets hope.

M4cs3th ik heb gezien dat jij redelijk snel gebust bent. Unlucky gebust?
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Out 78ste :( laatste hand is weer balen.

Had pocket 66 hit mijn set op de flop (769) turn A en river K. Hadden ze onmiddellijk straat op de flop (beide 58), crap :facepalm: ! Spijtig anders had ik een 3D TV gehad X( :rage: .