Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl 10 - 109

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      kan ik hier profitable broke gaan tegen villian? tafel is vrij passief, en zowel utg1 en utg2 limpen graag. 109 suited lijkt me dan ook een prima handje om mee te limpen..

utg2 speelt zeer agressief als hij eenmaal hit, en ik zie hem hier betten met elke Jx, en wellicht bet hij hij 10x ook nog wel uit. ik heb bottom 2, en besluit op dit drawy board te raisen. als villian vervolgens shoved moet ik denk ik wel callen, maar aangezien ik hem dit nog niet veel heb zien doen na een reraise, gaat er wel een alarmbelletje af..

nh?

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG1:
      $25,77
      UTG2:
      $3,08
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with T:heart: , 9:heart:
      UTG1 calls $0,10, UTG2 calls $0,10, Hero calls $0,10, 5 folds, BB checks.

Flop: ($0,45) J:heart: , T:spade: , 9:club: (4 players)
      BB checks, UTG1 checks, UTG2 bets $0,5, Hero raises to $1,60, 2 folds, UTG2 raises to $2,98 (All-In), Hero calls $1,38.

Turn: ($6,41) K:diamond:
      River: ($6,41) A:club: (2 players)

Final Pot: $6,41

Results follow (highlight to see):
      UTG2 shows two pairs, boeren and tienen (Jc Tc)
      Hero shows (Th 9h)

UTG2 wins with two pairs, boeren and tienen (Jc Tc)
  • 3 antwoorden
    • mazzeltof1980
      mazzeltof1980
      Bronze
      Pot is te groot om hier nog te folden. Zal wel set zijn.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Tegen zo'n fish zou ik alles er ook ingooien.

Zijn range is VPIP 74 % en zijn PFR = 6 %, Alle pockets vanaf 88+ zou hij hier raisen dus een set zou die niet vaak hebben neem ik aan.

De flop:

Aangezien hij hier groter dan de pot bet en jij zegt dat hij als hij hit agressief speelt stel ik zijn range bij naar 28 %:

A8s, KJs-K8s, Q8s+, J2s+, T2s+, 98s, 82s+, AJo-ATo, KTo+, QTo+, J5o+, T5o+, 86o+

Aangezien het zo'n fish is en je hier op de flop tegen zijn range nog 60,35 % equity hebt zou ik gewoon raisen om te protecten tegen draws en zijn allin moet je vervolgens wel callen.

((((Je hebt 1,38/6,41= 21,5 % equity nodig om hier profitabel te kunnen callen, je hebt 60,35 tegen zijn range dus callen is hier profitabel.))))

Benieuwd of ik het hier wel goed heb met mijn equity, net geleerd, dus kan de plank wel helemaal mis slaan, sorry :f_biggrin: als dat zo is! Wil je niets verkeerds leren, haha!
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Nh, je moet hier raisen en je kan hier ook niet meer folden na de shove.