Vriend met uitstelgedrag...

• kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Net voor kerst heb ik een van men vrienden overhaald om PokerStrategy eens uit te proberen en een poging te doen naar het gratis startkapitaal... Hij slaagde dan ook meteen voor de quiz en vulde netjes al zijn gegevens in... Dag nadien blijkt dat hij een id-check moet ondergaan... Ik leg hem de hele situatie voor en hij gaat akkoord om zijn id door te sturen.. Nu komt het probleem: op dat moment had hij geen scanner/camera bij de hand dus stelde hij het doorsturen uit tot later... Nu ondertussen al enkele weken later heeft hij nog steeds die id-check niet ondergaan... Is het nog mogelijk om het startkapitaal te ontvangen als je zo'n lange tijd niet hebt gereageerd op de vraag naar een id? Kan hij nog steeds zijn id doorsturen en zijn startkapitaal ontvangen op de gewenste room? En omdat het nu midden in de examens is, hoe lang kan hij die id-check nog maximaal uitstellen?

Thnx!

Groetjes van op die overzalige iPad die ik van jullie heb gekregen!!!
      Kenneth
  • 5 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu

pfff bragger :coolface:
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

pfff bragger :coolface:
      Dit :coolface:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      denk dat je infinite time hebt :)
      maar zou hem dat niet zeggen:D
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Neeh, dat ga ik hem niet direct zeggen nee :D

Na de vakantie zal ik hem dan nog wel eens aanzetten tot actie :D

Thnx Yoshiwa!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Net voor kerst heb ik een van men vrienden overhaald om PokerStrategy eens uit te proberen en een poging te doen naar het gratis startkapitaal... Hij slaagde dan ook meteen voor de quiz en vulde netjes al zijn gegevens in... Dag nadien blijkt dat hij een id-check moet ondergaan... Ik leg hem de hele situatie voor en hij gaat akkoord om zijn id door te sturen.. Nu komt het probleem: op dat moment had hij geen scanner/camera bij de hand dus stelde hij het doorsturen uit tot later... Nu ondertussen al enkele weken later heeft hij nog steeds die id-check niet ondergaan... Is het nog mogelijk om het startkapitaal te ontvangen als je zo'n lange tijd niet hebt gereageerd op de vraag naar een id? Kan hij nog steeds zijn id doorsturen en zijn startkapitaal ontvangen op de gewenste room? En omdat het nu midden in de examens is, hoe lang kan hij die id-check nog maximaal uitstellen?

Thnx!

Kenneth
      Leuk dat je gebruik maakt van ons TAF-systeem! Jouw vriend kan zijn ID-check inderdaad doen wanneer het hem uitkomt, er is geen tijdslimiet aan verbonden :)