running hot?

• Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      gisteren storting gedaan van 45 euro op stars voor ticket tcoop te krijgen. sta nu na enkel 3.50 $ ( 6/45/180 mans ) te spelen op 200 euro..

heb twee weken geleden juist hetzelfde gehad. 30 gestort, naar 150 gespeeld en toen uitgecashed.

Begin wat wantrouwig te worden, aangezien je zo vaak die verhalen van downswings en upswings hoort..

Ik blijf zoiezo 3.50 dollar sng's spelen, maar ben aan het denken om toch maar deel af te halen terug..

Iemand ooit insane upswings gehad of extreme downswings die me tips kan geven. anyway , dit is een luxeprobleem dus blijven spelen zoals ik doe zeker:)
  • 8 antwoorden
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Saltoh
      gisteren storting gedaan van 45 euro op stars voor ticket tcoop te krijgen. sta nu na enkel 3.50 $ ( 6/45/180 mans ) te spelen op 200 euro..

heb twee weken geleden juist hetzelfde gehad. 30 gestort, naar 150 gespeeld en toen uitgecashed.

Begin wat wantrouwig te worden, aangezien je zo vaak die verhalen van downswings en upswings hoort..

Ik blijf zoiezo 3.50 dollar sng's spelen, maar ben aan het denken om toch maar deel af te halen terug..

Iemand ooit insane upswings gehad of extreme downswings die me tips kan geven. anyway , dit is een luxeprobleem dus blijven spelen zoals ik doe zeker:)
      http://nl.pokerstrategy.com/strategy/others/26/1/
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Ik zou zeggen geniet ervan zolang het duurt! :)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ja dit is running hot =) , of het upswing is weet ik niet maar je mag denk ik niet klagen.

Maar lees ik het goed dat je $45 en dan $3,50 180 mans speelt? Die mag je volgens BRM pas spelen als je $300 hebt.
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      ik speel 3.5 dollar inderdaad.. vooral 6 mans. af en toe 45mans en 180, maar neem 95 percent van de games 6 mans. Ik heb tot 65 dollar de 1.5 $ sit n gos gespeeld

is idd BRM wijs gezien iets boven de limiet. Ik heb responsible gaming tab aangezet dat ik niets boven 4 dollar kan spelen zodat ik niet alles wegdonk op een tilt. Ik 'denk' dat ik de microstakes beat..
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      200€ is rond de 250$ I guess?
      Als je zoals je beweert de micro 6-max games beat, dan vind ik dit wel een redelijk BRM voor 6-max games.

Denk dat variance wel te vergelijken valt met gewone STT's, dus een BRM van rond de 50-75BI zal wel goed zijn?

Ook is tighter BRM eens je upmovet in de stakes geen slecht idee! ^^
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      denk van nu 3.50 te blijven spelen tot ik aan 275 euro zit ( 325 dollar ) . Voor 6 max moet er inderdaad al zeer veel slechts gebeuren om bankroll weg te donken. Ik downmove vanaf 100 dollar
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dan zeg ik niks meer, kijk als je overwegend 180 mans zou spelen is het wat "gevaarlijker" maar voor gewone SNG's heb je idd gewoon genoeg.
    • Saltoh
      Saltoh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Dan zeg ik niks meer, kijk als je overwegend 180 mans zou spelen is het wat "gevaarlijker" maar voor gewone SNG's heb je idd gewoon genoeg.
      thanks voor de advice