NL2 KK na ge-3bet worden

• Anomic
      Anomic
      Bronze
      Ik raise preflop standaard naar 4bb+1 en word ge-3bet. Naar hoeveel moet ik hier reraisen? (Ik heb geen stats op zijn 3bet% dus 4bet is hier standaard denk ik)

Naar 1.08$ raisen lijkt me niet zinvol (ben ik dan committed en kan ik sowieso niet meer folden)?

Ik besluit all-in te gaan. Is dit de beste keuze? Ga ik dan niet isoleren tegen KK/AA?

Nu was het wel een suckout voor mij maar heb ik dit juist gespeeld?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      MP1:
      $0.57
      MP2:
      $0.85
      MP3:
      $1.70
      CO:
      $2.04
      BU (Hero):
      $3.15
      SB:
      $2.00
      BB:
      $2.25

Preflop: Hero is BU with K, K.
      MP1 folds, MP2 calls $0.02, 2 folds, Hero raises to $0.10, SB folds, BB raises to $0.36, MP2 folds, Hero raises to $3.15, BB calls $1.89.

Flop: ($5.43) Q, 6, 2 (2 players)

Turn: ($5.43) 7 (2 players)

River: ($5.43) K (2 players)

Final Pot: $5.43.
      Results follow:
      Hero shows three of a kind, kings(K K).BB shows a pair of aces(A A).Hero wins with three of a kind, kings(K K).
  • 2 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      gewoon 4-betten naar 2,5 zijn raise (0.90). 4-bet mag altijd wel wat kleiner dan 3x zijn raise. door hier te insta-shoven haal je alle blufs uit zijn hand, welke nog wel kunnen callen / raisen als je gewoon reraised naar 0.90.

op nl2 ga je hier sowieso nooit KK wegleggen pf, zelfs tegen nit stats. als hij called, kan je de flop easy schuiven. als hij allin gaat na je 4-bet is het gewoon een call en is het een cooler als hij met AA zit. je zit zeker op deze limieten nog vaak zat tegen jj, qq en ak..
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Imo is 90 cent idd prima , dat komt mooi uit om dan elke flop het erin te gooien , en hij gaat pre vaak callen van 'oh zo weinig' en post vaak afcallen vanaf ie TP hit (waarom callt ie anders pre :)