NL2 3 keer met AK TPTK verloren

• Anomic
      Anomic
      Bronze
      Bah, deze 3 handen zijn allemaal in het zelfde uur gebeurd :( Zo lelijk... Het was zo een goede sessie tot deze handen vlak na elkaar gebeurden... Ik was een beetje aan het tilten denk ik.

Deze had ik kunnen 3betten preflop maar ik dacht dat hij alleen met een hoog pp of AK zou callen... dus dat ik alleen actie zou krijgen door een flip waar hij lichtjes favoriet was ofwel KK/AA dus beter of misschien dezelfde hand. Eigenlijk slecht gespeeld na de flop want ik beatte bijna niks.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP3:
      $2.10
      CO:
      $2.08
      BU:
      $1.93
      SB:
      $1.96
      BB:
      $3.75
      UTG1:
      $0.54
      UTG2:
      $2.00
      MP1 (Hero):
      $5.46
      MP2:
      $2.16

Preflop: Hero is MP1 with K, A.
      UTG1 folds, UTG2 raises to $0.08, Hero calls $0.08, 6 folds, 5 folds, 4 folds, 3 folds, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.19) J, K, Q (2 players)
      UTG2 bets $0.14, Hero calls $0.14.

Turn: ($0.47) 4 (2 players)
      UTG2 bets $0.33, Hero calls $0.33.

River: ($1.13) 3 (2 players)
      UTG2 bets $0.54, Hero calls $0.54.

Final Pot: $2.21.
      Results follow:
      UTG2 shows two pairs, kings and queens(K Q).Hero shows a pair of kings(K A).UTG2 wins with two pairs, kings and queens(K Q).

Bijna hetzelfde als de vorige hand, TPTK + een gutshot naar de nuts maar hier vs een set. Had ik moeten folden na zijn reraise op de turn?

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP2:
      $1.10
      MP3:
      $2.15
      CO:
      $2.34
      BU:
      $2.13
      SB:
      $2.20
      BB:
      $2.05
      UTG1:
      $2.06
      UTG2 (Hero):
      $2.16
      MP1:
      $2.39

Preflop: Hero is UTG2 with A, K.
      UTG1 calls $0.02, Hero raises to $0.10, 5 folds, SB calls $0.09, 2 folds, UTG1 folds.

Flop: ($0.24) K, Q, J (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.23, SB calls $0.23.

Turn: ($0.7) 7 (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.46, SB raises to $1.00, Hero raises to $1.83, SB calls $0.83.

River: ($4.36) K (2 players)

Final Pot: $4.36.
      Results follow:
      SB shows a full-house, queens full of kings(Q Q).Hero shows three of a kind, kings(A K).SB wins with a full-house, queens full of kings(Q Q).

En nu de lelijkste van allemaal, beiden ongeveer 200bbs diep. Ik dacht echt niet dat hij al een flush ging hebben (Hij kan toch geen 3bet callen met iets suited behalve AKs OOP)? Of misschien wel als we zo diep zitten?

Maar toch slecht gespeeld van mij want een set zou hier hetzelfde gespeeld hebben als villain. Ik had hier waarschijnlijk moeten folden na zijn reraise op de flop maar ik dacht dat hij misschien semiblufte met een goede schuppen kaart ofwel een slechtere aas protectte.

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP1:
      $0.91
      MP2:
      $2.19
      MP3:
      $0.60
      CO:
      $2.46
      BU:
      $0.59
      SB:
      $4.62
      BB (Hero):
      $3.87
      UTG2:
      $2.00

Preflop: Hero is BB with K, A.
      6 folds, SB raises to $0.08, Hero raises to $0.24, SB calls $0.16.

Flop: ($0.48) 7, 3, A (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.46, SB raises to $1.38, Hero raises to $3.63, SB calls $2.25.

Turn: ($7.74) 4 (2 players)

River: ($7.74) 9 (2 players)

Final Pot: $7.74.
      Results follow:
      SB shows a flush, ace high(K J).Hero shows a pair of aces(K A).SB wins with a flush, ace high(K J).
  • 2 antwoorden
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Eerste hand is natuurlijk een 3bet preflop. As played fold ik waarschijnlijk wel op de river. Je moet 55 cent callen voor een pot van $1.60, Je moet dus pakweg 1 op de 3 keer goed zitten om dit een profitabele call te laten zijn. Denk persoonlijk niet dat je dit red.

Tweede hand is goed gespeeld tot de turn. Op de turn zou ik checken, omdat je TPTK op dit board eigenlijk helemaal niet zo sterk is. As played moet je op zijn raise natuurlijk folden, wat denk jij dat hier raised wat jij beat? Ik persoonlijk denk eigenlijk helemaal niks.

Derde hand is natuurlijk een behoorlijk nasty board. Als je c-bet word geraiset moet je denk ik al opgeven, je zou nog 1 bet kunnen callen en herevalueren op de turn. Je kan natuurlijk nooit je stack van 200BB op de flop erin schuiven met TPTK, en al helemaal niet op dit board.

Denk dan ook dat de laatste een beetje een tilt move is, als je merkt dat je tilt kun je beter stoppen om dit soort situaties te vermijden.

Hoop dat je hier iets aan hebt, blijf aan je spel werken en blijf vooral rustig, dan moet het goedkomen! :D
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      hand1 vind ik niet zo slecht , is idd feit dat je vaak 3bet/fold moet spelen als het iemand decentissh is , en as played moet je wel crying call maken op river denk ik , al is het maar voor de split.
      tweede hand ch ik de turn ook wel , je hebt toch geen 3 straten value.
      Als ie ch-raised easy fold , is minstens 2P.
      Als ie had willen semibluffe deed ie het wel op de flop.
      3e hand easy fold na raise
      Call is kut , want je callt enkel om de turn die altijd gebet gaat worden te folden
      Elk Pair+Flushkaart heeft al behoorlijke equity tegen jou , dus denk je echt dat ie dit dan doet met AQ ofzo?:)