utility

• Jeniman
      Jeniman
      Bronze
      Ik moest van PKR een verificatie process ondergaan, wat ik ik bijna heb afgerond maar ze willen nog 1 ding over mij hebben.

Namelijk een Copy of a utility bill (gas/electric/landline) or bank/card statement, showing your full name and current postal address which is dated and no more than 3 months old.

Ik heb ze een copy van een acceptgiro gestuurd maar dat is niet genoeg want ik moet iets hebben met een volledige naam.

Ik heb geen idee wat ik moet sturen, want ik kan niks bedenken waar mijn volledige naam + adres op staat met een datum niet ouder dan 3 maanden.

Ik hoop dat jullie iets weten.
  • 5 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jeniman
      Ik moest van PKR een verificatie process ondergaan, wat ik ik bijna heb afgerond maar ze willen nog 1 ding over mij hebben.

Namelijk een Copy of a utility bill (gas/electric/landline) or bank/card statement, showing your full name and current postal address which is dated and no more than 3 months old.

Ik heb ze een copy van een acceptgiro gestuurd maar dat is niet genoeg want ik moet iets hebben met een volledige naam.

Ik heb geen idee wat ik moet sturen, want ik kan niks bedenken waar mijn volledige naam + adres op staat met een datum niet ouder dan 3 maanden.

Ik hoop dat jullie iets weten.
      Wat ook wel eens werkt is een officeel document bij de bank halen waar je adres op staat.
      Ik neem aan dat je geen elektriciteit/water/internet e.d. betaald thuis?
      Ook kan je bij een notaris een papier halen met je adres, gestempeld en getekend door hen.
      Je kan misschien op het Gemeentehuis/Stadhuis(geen idee hoe dat noemt in Nederland) vragen of ze je een bewijs van inschrijving kunnen bezorgen uit het Bevolkingsregister ofzo.
    • Jeniman
      Jeniman
      Bronze
      Bedankt voor je reactie ik ga deze stappen ook ondernemen, maar ik wacht nog even totdat ik weer bericht krijg van PKR want ik had een pdf file gestuurd met bankafschriften.
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jeniman
      Bedankt voor je reactie ik ga deze stappen ook ondernemen, maar ik wacht nog even totdat ik weer bericht krijg van PKR want ik had een pdf file gestuurd met bankafschriften.
      Rekeningafschrift (scannen) + kleuren-copy ID was bij mij voldoende bij PKR cash-out.
    • 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      Hi bij mij is het nu net rond de verificatie. Ik was 6 weken disabeld door hun. Opgestuurd : 1 Polis verzekering 2 bankafschrift laatste en 3 paspoort copy.

Wel inzetten dat ze de aangehechte files ook bekijken.

Ik stuurde alles ook op en iedere keer "we hebben niets ontvangen" . Vorige week weer opgestuurd en mijn ongenoegen over hun en hun zogenaamd goede service uitgesproken. De chat was ook gesloten al die tijd, of dat was alleen voor mij. In mijn vriendenkring zeer veel ontevreden over pkr.

Maar goed ik heb mijn account vrij en alle tegoed eraf gehaald. Zie later wel of ik nog daar terug kom.

reactie daar duurt 6 tot 9 dagen via de mail
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      vreemd ik vind dat PKR juist 1 van de beste klant services heeft. Je kan ze zeer makkelijk en vlug bereiken en ze helpen je ook echt.

Ik moest ook paar keer op nieuw documenten sturen maar het was wel rond op iets meer dan een week. Mss juist pech gehad dat ze in een drukke periode zitten ofzo?