Poker770 software vragen

• Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ik heb een vraagje over de software van poker770

1) De waitlist voor cashgasmes: Deze hebben ze niet? vind het persoonlijk nogal lichtelijk irritant dat ik iedere tafel waar ik op de wait list wil moet gaan openen. Mis ik gewoon de knop van "zet mij op de wachtlijst o.i.d" in de lobby? :facepalm:

2) De dealer geluiden Vind het geluid van dat kaarten schudden bij een nieuwe hand echt bloederig irritant :facepalm: Geluid helemaal uitzetten kan natuurlijk, maar wil wel graag gewoon een waarschuwingsgeluidje horen als ik niet snel genoeg reageer.

Voor de rest ben ik eigenlijk wel tevreden over de nogal matige software, maar aan deze 2 dingen stoor ik me echt verschrikkelijk. Iemand toevallig een tip om hier wat aan te doen?
  • 4 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik kan hier gewoon wachtlijst joinen op William Hill ;)

En ja de software is best matig en moet nodig eens geüpdate worden, met betere time out mogelijkheden enzovoort. Als je speelt zonder geluid mis je inderdaad wel eens een handje, zou dan graag nog willen hebben dat je scherm gaat knipperen ofzo, maar dat gebeurt niet bij iPoker :rage:

Aan de andere kant let je er beter door op ;)
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Ja, je kan inderdaad wel een wachtlijst maken maar dan gaatie naar NL2/4 en 10 tafels zoeken en dan zoekt hij er maar 1 voor je.. Ik wil alleen voor de NL4 tafels een wachtlijstje, maar das niet mogelijk volgens mij

Software mag inderdaad wel geupdate worden maar de vissen maken een hoop goed imo
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Binnenkort komt er ook een grotere update voor de software van iPoker. Welke functies er dan precies bijkomen weet in niet helemaal precies, maar hopelijk komen er een aantal van deze functies, zoals een timebank bij in deze update
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      heb inderdaad zoiets gelezen hier Lanfear :) van mij mogen ze die update snel uitbrengen haha :D