NL 10 - AKs

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat doe ik hier? als ik naar utg zijn stats kijk is hij niet echt tag, maar ook geen lag achtige speler. ik zie hem hier schuiven met any pocket, maar ook met handjes als a10, aj,aq,ak. ik zie hem hier AA en KK (en wellicht ook QQ) vaak anders spelen, omdat hij bang is dat iedereen fold. deze zal hij hier eerder gewoon 4bb openen, dus echte premiums zitten imo niet in zijn range.

dat vervolgens mp2 hier called vind ik eveneens niet erg sterk overkomen. als hij hier met een premium zit, gaat hij gezien zijn positie zeker overshoven, omdat hij niet 4-handen naar de flop wil met bijvoorbeeld AA of KK oid.

vervolgens zit ik met AK en heb ik het dillema shoven of fold. callen is imo geen optie omdat je dan al 40% van je stack kwijt bent om een flop te zien. ik koos hier uiteindelijk voor shoven, omdat ik het idee had dat ik zeker tegen mp1 nog wel vaak de beste hand kon hebben, en tegen een eventuele pocket van utg zou flippen..

fold equity creeren doe je denk ik overigens niet meer door te overshoven, omdat mp1 al te diep in de hand zit om nog te folden.

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $3,7
      MP1:
      $10
      Hero:
      $10,35

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:heart: , K:heart:
      UTG1 folds, UTG2 raises to $3,70 (All-In), MP1 calls $3,60, 2 folds, Hero raises to $10,35 (All-In), 3 folds, MP1 calls $6,30, Hero gets uncalled bet back (All-In).

Flop: ($23,75) Q:spade: , T:spade: , 9:heart:
      Turn: ($23,75) 6:spade:
      River: ($23,75) 8:diamond: (3 players)

Final Pot: $23,75
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Nh
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      poeh rare hand
      Callen is idd geen optie , overshove of fold dus.
      Dat vill geen nuts kan hebben is niet waar , is prima gespeeld als ie KK/AA heeft , de pot is altijd al zo groot op de flop dat ie het er altijd in kan gooien.
      En dan kan je nog mensen hebbe die met AK/AQ/TT+ pre overshoven die anders eigl zouden folden als ie shoved.
      Maar dat gezegd zijnde , ik shove er wle over , je hebt een top4% hand die je pre ai kan krijgen , is wel ok lijkt me:)