Nl 10 - 77

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf denk ik vrij standaard. ik speel voor setmining, dus maak ik oop de call. ik weet van villian dat hij vrij vaak c-bet, en gezien de betsize denk ik dat ik hier nog wel kan callen, omdat ik nog vaak zat voor lig..

de turn brengt mijn set, en ik besluit hier te checken met de intentie bij een bet van villian te reraisen (gezien de mogelijke straight kansen). villian called slechts, en met het idee dat ik nog de beste hand heb maak ik hier een valuebet van iets meer dan de helft van de pot..

is dit de juiste line in deze hand? of had ik hier beter een andere line kunnen kiezen?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,1
      MP3:
      $16,45

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 7:heart: , 7:spade:
      3 folds, MP3 raises to $0,20, 3 folds, Hero calls $0,10.

Flop: ($0,45) K:spade: , 5:diamond: , 4:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0,2, Hero calls $0,20.

Turn: ($0,85) 7:club: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0,9, Hero raises to $2,70, MP3 calls $1,80.

River: ($6,25) J:spade: (2 players)
      Hero bets $3,9, MP3 calls $3,90.
  • 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Als hij iets groter bet op de flop vind ik een fold ook niet verkeerd hoor. Je zit oop en kan je easy bluffen + hij kan nog hitten. Maar nu hij zo bet kan ik me wel vinden in een call. Eigenlijk ook wel in een raise (als hij geen hoge wtsd heeft -> sample nodig).

Je moet op de turn idd wel raisen om het geld erin te krijgen. Of hij heeft niks of hij heeft wel iets. Omdat hij zo groot bet zal hij wel vaak iets hebben dus tja raise naar 3 is goed denk k.

2/3 riverbet vind ik ook goed ja :)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      pre fine , post fold
      je zit oop te floaten met laag pocketje , das echt kut
      as played ok i guess:)
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Beste yoshiwa,

Allereerst dank voor je reply! ik snap echter niet heel goed waarom ik hier op de flop al moet opgeven. als villian hier vaak c-bet zal hij elk board doorbetten, ook als hij niet hit, en ik denk dan ook dat ik vaak nog voorlig. daarnaast is zijn betje nog minder dan 1/2 van de pot, wat op mij ook overkomt op een standaard c-bet.

daarnaast, zijn AF is vrij laag, dus als hij hier niet zou hitten zou hij hier toch nooit de turn barrelen? in dat geval zal hij dus behind checken en ga ik gratis naar de river?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      mjah als ie echt zo slecht is dit board aar 1 maal te barrelen , maar dit is echt zo een board dat er om roept om 2 maal te stabben , jij hebt zogoed als nooit Kx , enkel connectors en pockets