NL 10 - 109s

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      mp3 opent veel handjes in late positie om blindjes te spelen, en 910s lijkt me dan ook een mooie hand om in positie te 3-betten, met de intentie om zo de pot op te kunnen pakken..

de bb called vervolgens echter ook (imo vaak een PP --> 88, 99, 1010, JJ oid?) en dit maakt de hand wel een stuk lastiger.. mp3 callt eveneens (kan imo van alles zijn. zal vaak iets van een broadway handje zijn, gezien de odds die hij krijgt. wellicht ook een kleine pp?) en zo gaan we 3-handed naar de flop

de flop brengt 2 schoppen, welke denk ik prima is om te semi-bluffen.. handjes als 88,99 kan ik hier denk ik wel uit de hand mee drukken, en enkel handjes als kq of qj zullen hier vaak de call maken. ik speel met de intentie om vervolgens de turn te shoven, om ze de nodige fold equity te creeren, maar de BB besluit te check-raisen. zijn range wordt hierdoor wel een stuk kleiner, en hij zal hier vaak minimaal een Qx hand of een setje hebben wil hij deze flop shoven.. gezien het geld dat al in de pot zit (9,25) en het bedrag dat ik nog bij moet leggen (2,90) denk ik dat ik bijna wel verplicht ben hier te callen?

is de 3-bet pf hier oke? en wat vinden jullie van de sizing op de flop? ik denk dat je hier vaak tegen PP's zit (en wellicht wat broadways), dus echt protecten is niet nodig. 2/3 lijkt me hier gewon fine?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $5,61
      MP3:
      $13,29
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with T:spade: , 9:spade:
      4 folds, MP3 raises to $0,30, CO folds, Hero raises to $0,90, SB folds, BB calls $0,80, MP3 calls $0,60.

Flop: ($2,75) Q:spade: , 5:spade: , 4:diamond: (3 players)
      BB checks, MP3 checks, Hero bets $1,8, BB raises to $4,71 (All-In), MP3 folds, Hero calls $2,91.

Turn: ($12,17) Q:diamond:
      River: ($12,17) 4:club: (2 players)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop kan als hij genoeg fold op 3bets of op cbets in 3bet pots. Een call kan ook altijd als je hem kunt outplayen dus dat hij bv veel cbet op flops en niet veel op turn of hij fold vaak op raisecbets of hij heeft lage wtsd...

Kzou de flop niet betten 4way omdat ze echt niet vaak allemaal folden. 3way doe ik het wel. en tja je hebt wel de odds om te callen na de shove
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      pre gewoon callen , post niet bluffe in multiway pot , gewoon check en je equity realiseren :)