[4Nl] Aq

• zeross
      zeross
      Bronze
      Met me 50 dollar begin die ik kreeg. Speel ik gewoon 4NL maar ik weet gewoon dat ik aardig goed speel maar heb nog maar 10 dollar over omdat ik telkens deze dingen meemaak. Dit is toch gewoon pech ? Of had bepaalde dingen nog beter gekunt. Maar ik kan deze dingen gewoon nie gebruiken met me lage br atm :(

Op de river wist ik dat ik de sjaak was want hij nam nu iniatief maar wou gewoon weten wat die had.

Party Poker $5.00 No Limit Hold'em - 10 players
      The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

MP3: $2.30
      CO: $2.00
      Hero (BTN): $4.37
      SB: $5.00
      BB: $6.01
      UTG: $5.26
      UTG+1: $4.96
      UTG+2: $5.12
      MP1: $4.23
      MP2: $5.00

Pre Flop: Hero is BTN with A:diamond: Q:spade:
      6 folds, CO checks, Hero raises to $0.20, 1 fold, BB calls $0.16, CO calls $0.16

Flop: ($0.62) 9:spade: Q:heart: 5:diamond: (3 players)
      BB checks, CO checks, Hero bets $0.45, BB calls $0.45, CO folds

Turn: ($1.52) 7:diamond: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.00, BB calls $1

River: ($3.52) K:spade: (2 players)
      BB bets $1.44, Hero calls $1.44

JonnoV shows [Kh, 9h ]
      DrunkenDen doesn't show [Ad, Qs ]
      JonnoV wins $6.08 USD from main pot
  • 17 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Goed gespeeld, weinig mis mee imo.

Die riverbet van villain ruikt sterk idd sterk naar een valuebet, maar voor zo'n lage bet fold ik ook niet meer denk ik.
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Ja pcies. Maar dit was gewoon zo kut omdat ik geen suck-outs atm kan gebruiken met me lage br had na deze hand ook meteen afgesloten want kon toch niet reloaden. Normaal is het easy reloaden en hem nog keer laten doen.

Denk dat ik die free 50 dollar maar bijna mee ga stoppen want denk dat ik met 10dollar atm niet meer omhoog kan werken.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      nh. je weet wel dat je eigenlijk geen nl4 mag spelen met die roll he? :)
    • zeross
      zeross
      Bronze
      True maar gaat ook beetje moeilijk om lager te spelen als 4NL het laagst is op partypoker. en btw ik wil nie lager spelen dan 4NL omdat het niveau daar nog dramatischer word en ik nog gekker word van de rare plays.

En enigste wat ik kan is hopen op een goeie upswing ofzo zodat ik alsnog omhoog kan uiteindelijk. Heb ook par 50 partypoints dus die 300 die je moet halen haal ik nie snel :(
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      gewoon super tight spelen op de laagste limiten en al het geld erin schuiven met de beste hand, je word meestal toch wel afbetaald.
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Dat was vroeger zeker nu gaat dat niet meer zo snel bijna iedereen weet nu wel hoe die tight moet spelen op de laagste limieten
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      onzin. het gemiddelde vpip op partypoker nl4 is rond de 35
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      niemand die een check behind voor pot control ziet zitten?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      Op 4NL moet je niet aan potcontrol doen met TPTK imo.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ok cava :)
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Ok dan mag jij mij vertellen markus rond welke tijden want ik zit bijna altijd aan een tight tafel.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      TPTK = go go go op deze limiet.
      River kunt ge eventueel folden, plotselinge agressie is heel raar op deze limiet.

Met 10 $ kunt ge echter geen NL5 spelen. In feite kunt ge er niet veel mee doen. Als ik u was zou'k proberen SSS op NL10 te spelen met 2$ ...
      Bankroll management voor SSS
      Bankroll management voor BSS

Dit zou het risico op faillissement moeten verlagen en daarom moet iéderéén zich er aan houden. Met 10 $ kan ik echter niet garanderen dat pech u blijft achtervolgen ... hoe komt het dat ge nu pas een hand post na reeds 40 $ te hebben verloren ?
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Omdat ik vind dat ik wel aardig speel en als ik iets fout doe en ik kijk me sessie na zie ik me eigen fouten altijd al vrij snel.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      BSS is minder swingy dan SSS, bij SSS kun je makkelijk een paar all-ins verliezen, je gaat immers vaak preflop all-in. Bij BSS ben je eigenlijk nooit voor de flop all-in en kun je dus veel beter wachten op de perfecte kaarten om je geld erin te kunnen gooien. Tja, met $10 zou ik denk ik $4 op NL4 spelen en uitcashen bij $5+

Ik weet alleen niet hoe het qua niveau zit op NL4 en NL10 op Partypoker.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door zeross
      Omdat ik vind dat ik wel aardig speel en als ik iets fout doe en ik kijk me sessie na zie ik me eigen fouten altijd al vrij snel.
      Als je al 10 BI voor 4NL verloren hebt moet je rekening houden met het feit dat het niet alleen aan pech kan liggen. Denken dat je goed speelt is de grootste fout die je kan maken aangezien je dan ook minder zal werken om je spel verder te verbeteren.

Zoveel mogelijk handen posten, het is imo de beste manier om bij te leren.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door zeross
      Ik vind ook dat ik vrij aardig speel ... anderen vinden dat ook van mij en daarom krijg'k nu zelfs de verantwoordelijk om anderen verder te helpen met hun spel.
      En toch verlies ik soms vele buyins op een rij. Dat heet variantie en hoort bij het spel... enkel goed bankroll management kan u wapenen tegen deze variantie en pechperiodes.
      Zonder bankroll management was zelfs de beste professional al bankroet.
    • zeross
      zeross
      Bronze
      Ja ik probeer vanavond wel om me laatste 10 dollaro omhoog te kunnen werken. Hopelijk zit vanavond alles mee zoniet dan heb ik pech en moet ik maar weer verder spelen op een andere site met me eigen geld.

Mjah toch speel ik goed denk ik meestal verlies ik in 1 sessie me hele buyin doordat de river me nakt. Op de turn sta ik bijv 85% voor en dan de river word me fataal.

Ik gebruik ook holdem manager en kan dus altijd me sessies en me eigen fouten eruit halen.