NL 10 - AKs

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      3bet pf standaard? flop lijkt me sowieso een bet, turn eigenlijk wederom (gezien de flushdraw, of de mogelijkheid dat villian met iets van 44, 55 zit en dus nog de kans op een straigt heeft). river vind ik een lastige spot. er komt wel een flushdraw aan, maar ik vraag me af met welke suited handen villian hier pf een 3bet called. wellicht iets van kqs, aqs of ajs?

moet ik hier check-fold spelen, of ben ik dan te nit? check-call lijkt me achteraf gezien niet de beste move? bet-fold is ook lastig, aangezien je dan praktisch allin bent..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      CO:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A:heart: , K:heart:
      5 folds, CO raises to $0,22, 2 folds, Hero raises to $0,70, CO calls $0,48.

Flop: ($1,45) A:diamond: , 8:club: , 3:club: (2 players)
      Hero bets $1, CO calls $1,00.

Turn: ($3,45) 2:spade: (2 players)
      Hero bets $2,46, CO calls $2,46.

River: ($8,37) Q:club: (2 players)
      Hero checks, CO bets $5,84 (All-In), Hero calls $5,84 (All-In).

Final Pot: $20,05
  • 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      preflop flop en turn zijn std.

River is kut omdat AQ hit en hij dat vaak zal hebben. Als hij loose 3bets callt kan je gewoon blockbetten omdat hij nog Azen zal hebben. Als hij vaak fold op 3bets is een ch/f goed op de river. Hij is vrij passief en gaat veel naar de showdown. Dus ik denk dat hij wel nog wat Ax zal hebben. Daarom denk ik dat je wel nog kunt blockbetten. Anders is de ch/f goed.
      O ja, nu je niet blockbet en hij shoved kan je wel folden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wederom dank voor je reply!

als ik hier een blockbet maak, hoe groot moet die blocker dan zijn? zeg dat ik hem iets minder dan 1/2 pot maak (3,5$) ofzo, dan ben ik toch als praktisch allin? of moet de blokker echt maar 1/3 ofzo zijn?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja zie ik ook nu pas dus das wel kut... Tsja dan kies ik voor de check/fold eerlijk gezegd. AJ gaat hij niet zoveel hebbe
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Persoonlijk vind ik c/f wel zwakjes hoor. Vanaf de CO zal zijn range ook ATs en AJ bevatten. Daarnaast denk ik ook niet dat deze speler heel graag foldt tegen 3bets. Moest het nu zo zijn dat hij normaalgezien 80% foldt tegen 3bets, dan zou ik c/f snappen, want dan foldt hij AJ/AT preflop.

As played ga ik hier gewoon bet/bet/bet spelen. Hij heeft toch al 38WTSD (wel kleine sample)....dus hij gaat hier nog callen met AJ of AT ...of AK (split). De flush is ook nog een optie, maar dan moet hij AK of KJ of zo hebben....

Nu je besluit te checken is het inderdaad wel een fold, want hij is behoorlijk passief.