Ja hoor!

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Ben een week op wintersport in Italië en krijg de volgende melding als ik op iPoker een tafel wil openen.

"We kunnen geen geld inzetten aanvaarden vanuit jouw rechtsgebied."

-Wie is "we"?
      -Waarom kunnen ze dat niet?
      -En "rechtsgebied"? ... Laat me niet lachen zeg. Heel Italië is zo corrupt als een zonnesteek en de meeste regels worden hier bepaald door de maffia.

Ik wil poker spelen :s_cry:
  • 6 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      je kan enkel op .it rooms terecht.
      De poker markt is daar ook gereguleerd :D :D
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      En vanwege die mafia heb je daar poker.it
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Uuuhm. Poker770.it blijkt gewoon te bestaan. Dat is toch een en hetzelfde netwerk? Ze snappen toch zeker wel dat een vakantieganger recht heeft op zijn hobby? Dat ik een Nederlander in Italië ben? Met een Nederlands account.

Ik kan dus niet ff voor een week Italiaan worden ofzo? Zonder de hele rompslomp met inburgeringscursussen zeg maar.

Vroeger was skateboarden een crime en dat lijkt nu ook met poker te gebeuren. Dwergwerpen mag ook al niet meer ... Zo raak ik echt al m'n hobby's kwijt he!
    • Plompoker
      Plompoker
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frietje1986
      Uuuhm. Poker770.it blijkt gewoon te bestaan. Dat is toch een en hetzelfde netwerk? Ze snappen toch zeker wel dat een vakantieganger recht heeft op zijn hobby? Dat ik een Nederlander in Italië ben? Met een Nederlands account.

Ik kan dus niet ff voor een week Italiaan worden ofzo? Zonder de hele rompslomp met inburgeringscursussen zeg maar.

Vroeger was skateboarden een crime en dat lijkt nu ook met poker te gebeuren. Dwergwerpen mag ook al niet meer ... Zo raak ik echt al m'n hobby's kwijt he!
      Haha die laatste zin :D

Denk dat je het een weekje zonder poker moet zullen stellen, dan maar wat meer apres-ski he! :s_biggrin:
    • Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Plompoker
      Oorspronkelijk gepost door Frietje1986

Haha die laatste zin :D

Denk dat je het een weekje zonder poker moet zullen stellen, dan maar wat meer apres-ski he! :s_biggrin:
      Ja, of flashfishing. Ook al zo'n hobby van me. Roei je één keer een bootje vol dynamiet de vijver op ... ben je meteen je visvergunning kwijt. Idd après-ski dan maar. Op z'n Italiaans welteverstaan. Zojuist maar een halve liter amaretto besteld. Arivedecci!
    • costavan
      costavan
      Bronze
      http://nl.wikipedia.org/wiki/Virtueel_Particulier_Netwerk

Kan je een weekje verder :) ik gebruik het voor videos te bekijken op amerikaanse site's.