NL10: QJs

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Beetje vreemde hand. Preflop callt iedereen, ik raise hier niet omdat ik denk dat ik niet kan isoleren en dat er wat betreft een flush meer value kan inzitten met meerdere mensen in de hand. Ik zit BU en heb dus goeie controle over de hand.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($8.10)
      BB ($9.85)
      UTG ($10)
      UTG+1 ($7.02)
      CO ($10.18)
      Hero ($12.34)

Dealt to Hero J:heart: Q:heart:

fold, UTG+1 calls $0.10, CO calls $0.10, Hero calls $0.10, SB calls $0.05, BB checks

FLOP ($0.50) Q:spade: J:spade: 2:spade:

SB checks, BB checks, UTG+1 bets $0.30, CO calls $0.30, Hero raises to $1.50, SB folds, BB folds, UTG+1 calls $1.20, CO calls $1.20

TURN ($5) Q:spade: J:spade: 2:spade: 4:club:

UTG+1 bets $0.10, CO calls $0.10, Hero raises to $2.80, UTG+1 calls $2.70, CO calls $2.70

RIVER ($13.40) Q:spade: J:spade: 2:spade: 4:club: 7:spade:

UTG+1 checks, CO checks, Hero ???

Flop is mooi en toch weer niet. Krijg een bet en een call waarop ik fors raise ter bescherming tegen een flush. MPcallt vrij snel en CO callt na lang nadenken. Denk dat ik tegen minstens 1 FD zit en dat MP iets kan hebben van Qx, Asx, medium tot hogere pockets. De turn blankt, MP minbet.

Hier twijfel ik, in se verandert er weinig aan het bord vandaar dat ik nogmaals ga voor een raise. Ik wil geen gratis kaart weggeven en die minbet geef ik eigenlijk geen credit. Anderzijds wordt de pot wel aardig groot.
      Mijn verder plan is wel om geen verdere bet te callen tenzij iets heel laags want dan zit ik wel tegen een flush denk ik.

River zuigt obv en zou ik behind checken.

vraag 1: Moet ik hier preflop toch openen?
      vraag 2: Oordeel as played?
  • 5 antwoorden