Wat zeggen mijn HUD stats over mij?

• Erdnase26
      Erdnase26
      Bronze
      Hoi allemaal,

Mijn vraag is eigenlijk (omdat ik net HEM2 heb): Wat zeggen mijn HUD stats over mij? Volgens HEM2.. wat voor type speler ben ik? En zijn er zaken die beter kunnen volgens jullie?

VP$IP: 11.8%
      PFR: 8.5%
      3BET: 2%
      POSTFLOP AGR: 18.9%
      WTSD%: 29.6%
      Won $ at SD: 64.7%

Alvast bedankt. Ik speel overigens SNG only , micro limits.
  • 3 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
      Ik speel overigens SNG only , micro limits.
      Algemene stats zijn redelijk waardeloos voor SNGs, omdat je immers gaandeweg met steeds minder volk aan tafel zit en dus bijgevolg veel meer handen begint te spelen. Het wordt daarom ook aangeraden om je statistieken op te splitsen in afzonderlijke statistieken naargelang het aantal volk aan tafel.

Als dat daadwerkelijk jouw globale stats zijn in SNGs, dan lijk je me veeeeel te tight speelt. Zo tight is goed in de eerste blindlevels, maar naarmate het aantal spelers lager wordt moet je veel meer handen spelen en die ook veel agressiever spelen, daardoor gaat je PFR/3B ook serieus de hoogte in later in een tornooi.
    • Erdnase26
      Erdnase26
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
      Ik speel overigens SNG only , micro limits.
      Algemene stats zijn redelijk waardeloos voor SNGs, omdat je immers gaandeweg met steeds minder volk aan tafel zit en dus bijgevolg veel meer handen begint te spelen. Het wordt daarom ook aangeraden om je statistieken op te splitsen in afzonderlijke statistieken naargelang het aantal volk aan tafel.

Als dat daadwerkelijk jouw globale stats zijn in SNGs, dan lijk je me veeeeel te tight speelt. Zo tight is goed in de eerste blindlevels, maar naarmate het aantal spelers lager wordt moet je veel meer handen spelen en die ook veel agressiever spelen, daardoor gaat je PFR/3B ook serieus de hoogte in later in een tornooi.
      ok dankjewel. Het is wel zo dat het kan zijn dat ik bijna geen handen speel op het begin, maar naarmate het toernooi vordert en er steeds minder spelers in het toernooi zitten, mijn stats stijgen naar 22/20 ofzo. Ik neem aan dat de 12/9 gewoon een gemiddelde hier van is? Ow en dit is gebaseerd op slechts een maandje, dus het is niet echt een grote sample denk ik.

Hoe doe je het opslitsen? :D
    • solartje
      solartje
      Bronze
      zoals gezegd is het heel moeilijk hierop te reageren.
      je spreekt over sng, maar welke sng? HU, 6max, 9man, 180man?

alsk dan toch iets moet zeggen: overall te tight (onafhankelijk van welk sng type je speelt).

3bet% kan best hoger (vaker restealen, je mist spots), vpip/pfr kan hoger (waarschijnlijk pas je je ranges niet genoeg aan aan de shorthanded play/anté's), wtsd is enorm laag (enkel valuebetten en te weinig cbetten?), w$wsf te hoog (nogmaals doet me vermoeden dat je fit/fold speelt postflop).

TAP speler. tight passive.