888 support stelletje randdebielen zeg!

• RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      XXXXXXX, thank you for forwarding our email. Upon checking our system again, I have noticed that you were required to play 5 tournaments, not 7 tournaments from the 2nd to the 8th of January. Hence, I can confirm you that there was not any discrepancy between your requirement and the email we sent. However, you could not play $5,000 LG 2012 FREEROLL on the 11th of January, I have forwarded your case to our Promotions Department for further investigation. Please kindly wait for their response within 48 business hours. I sincerely apologize for the inconvenience that has caused and thank you for your patience in this matter.

Dit loopt al vanaf de 10de, ik had gewoon de 5 toernooitjes gespeeld zoals in mijn mail vermeld stond en kon niet registreren dus mail ik ze daarover.

Krijg de eerste keer als antwoord na 3 dagen, op ons geregistreerd email adres heb je een mail gekregen met daarin je challenge voor de 5k LG freeroll, Dat was mijn vraag niet, maar waarom ik niet kon registreren terwijl ik wel aan de eisen had voldaan. Lijkt wel een stelletje Josti's (Ik denk dat ik daarmee zelfs een Josti beledig) :facepalm:

Dus ik alles nog een keer rustig uitleggen, 3 dagen later precies hetzelfde antwoord, als je dan de mails niet leest of niet kan lezen, zorg er dan in ieder geval voor dat je checkt dat je niet hetzelfde standaard antwoord verstuurd.

Ik begin ze echt zwaar onprofessioneel te vinden. Dus ik naar de live chat na een half uur wachten eindelijk aan de beurt te zijn vertellen ze dat het systeem systeem eruit ligt en of ik een half uur later terug kan komen.

Ik dus maar anderhalf uur gewacht voordat ik weer na de livechat ging
      weer 4 wachtende en weer half uur later dat ik eindelijk iemand sprak.

Zeggen ze dat ik er 7 had moeten spelen als dit het geval was dan hadden ze dat wel gelijk kunnen zeggen in de eerste mail, maar blijkbaar is de plaat voor hun hoofd zo groot. Dus ik zeg dat ik er 5 moest spelen in de mail die ik had gekregen. Zij beweerde dat dat niet klopte dus ik zei dan stuur ik jullie het bewijs wel op.

Ik stuur het op weer 3dagen wachten tot ik bovenstaande mail krijg met dat ik weer hun 48 uur moet wachten. En mij nog bedanken voor mijn geduld.
  • 5 antwoorden
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Omg wat een verhaal.

Ik zou dan zelf gwn een boze mail sturen waarin ik aangeef uit te cashen en dat ze mij nooit meer terug zullen zijn en dat ik zeker ga maken dat niemand die ik ken bij 888 gaat spelen. (Puur uit principe) Er zijn nog genoeg andere sites.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Shark774
      Omg wat een verhaal.

Ik zou dan zelf gwn een boze mail sturen waarin ik aangeef uit te cashen en dat ze mij nooit meer terug zullen zijn en dat ik zeker ga maken dat niemand die ik ken bij 888 gaat spelen. (Puur uit principe) Er zijn nog genoeg andere sites.
      Great advice! :facepalm:

+1
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Ja het geld heb ik er vlak voor mijn vakantie afgehaald.

Grappige is toen ik 2x inlogde voor die live chat was er wel gelijk support om mij te vertellen dat er een reloadbonus klaar ligt als ik stort.

Dit gedeelte van support heeft dus evenveel know-how als de rest :coolface:

Snap echt niet dat deze room 4de staat op de lijst in pokerscout, laatste ervaringen met slechte support waren Full Tilt en je weet wat voor drama dat heeft opgeleverd.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Nog steeds niks gehoord is toch niet te geloven.
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Die reloadbonus waar je t over had dat ze er toen wel gelijk waren het werkt zo:

Zodra je live chat opent is er een bot die je gaat vertellen over bonusses, zodra jij dan terug begint te praten dan pas komt er een echt iemand.