[CANCELLED] mixed games event TCOOP

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik heb gisteren, TCOOP tripple stud eventje gespeeld en mooi resultaat gehaald. Echter binnen BRM is dit niet zo'n slim idee. Dus ik wou hiervoor staking/backing aangaan. Dit is nog niet officiële aanvraag, maar gewoon navraag waar interesse voor is.

event 26 stud hi 22dollar(heb ik 2uur examen, dus weet niet zeker of ik ga kunnen spelen)
      event 31 stud hi/lo 22 dollar
      event 33 razz 33dollar
      event 39 zou ik zo graag spelen, maar heb dan examen :(
      event 40 horse 109 dollar
      event 48 8game 320 dollar(is wel heel hoge BI)

Zelfs voor backing heb ik geen groot genoeg staking. Backing zou kunnen, maar is wel high varriance.

Aantal mogelijkheden, dus om varriance te beperken
      -Ik kan dus aantal andere nl events bijspelen.
      -dus pot bijleggen, waar ik sats naar deze events meespeel. Voor de events waar ik mij qualify speel ik en als ik meerdere keer voor zelfde event qualify, gaat dit al naar pot of kan eventueel herinvesteert worden in nieuwe sats.
      -andere mogelijkheden noem maar op

Dit is dus slechts navraag of er interresse is en waar in dan. Indien er wat interresse zou zijn, open ik waarschijnlijk morgen topic.
  • 1 antwoord
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Misschien nog wat zeggen over mijn prestaties/kwaliteiten, besef ik.

Jammergenoeg kan ik op niks zeggen, echt deftig volume hebben, aangezien er jammergenoeg geen aanbod genoeg voor is, om dit te halen.

Ik heb wel al wat tripple stud(razz/stud hi/stud hi/lo) mtt's gespeeld. Dit is heel kleine sample size en hier ben ik wel zeker up, maar hoeveel zou ik echt niet kunnen zeggen en zou niet weten hoe het opzoeken. Gisteren is er dan natuurlijk heel pak profits bijgekomen door 28/1720te eindigen In 33dollar.

Op full tilt heb ik vroeger meer horse(stud games+fl omaha+fl holdem) /7-game(horse+plo+nlh)/10-game(7-game+tripple draw+single draw+badugi) gespeeld. Hier heb ik iets meer sample size over(tijdje wat hu 7-game gespeeld). Hier was ik up doordat meeste tegenstanders vaak 1of meer games mega slecht waren en op de andere games heb je meestal ook wel lichte edge. Dat is ook zo mooie aan mixed games.

Op full tilt heb ik dan ook stud hi miniftops deepe run gemaakt(na te qualifieën en finishte heel zuur net voor ft 10/11de zoiets.

fl holdem, ben ik de laatste mij volop in het verdiepen. In eerste instanties cashgames, waar ik 0.25/0.5 dollar erinslaagde be te runnen, waar ik zeker tevreden over was, als beginnende speler. Nu speel ik 7dollar hu's. Voorlopig crush ik deze games echt als een gek. Echter nog kleine sample size, maar ondanks dat is het al bijna zekerheid dat ik ze zwaar beat(tegen de fish waar ik tegen zat). Of ik regs beat weet ik niet, maar op de games die ik heb gespeeld, volgens mij nog geen enkele tegengekomen. 100procent fish :D

Andere games heb ik eigenlijk ook allemaal wel gespeeld en eigenlijk allemaal wel verdiept dat ik op zijn minst basisstrategie door heb en meestal wel hier en daar wat gevorderde stuff.

Ik heb zowat alle gold en lager niet holdem/omaha materiaal bekeken op deze site.

Er zullen natuurlijk heel aantal spelers zich afvragen of ik verwacht edge te heb op deze buy in fields die ver boven mijn standaard games liggen. Ik kan natuurlijk niets zeggen daarover met zekerheid.

Over 26/31/33/39 ben ik vrij zeker dat ik dit heb. Over 40/48 is dit voor groot deel afhankelijk van de verhouding regs/qualifiers/gewoon slechte spelers. Op de echte regs in deze games, heb ik natuurlijke licht negatieve edge. Maar door het beperkte aanbod, is dit aantal ook zeer beperkt. Zo verwacht ik tegen verschillende high stakes no limit spelers nog wel lichte edge hebben. Ik denk dus in de early fase nog wel vrij goede edge te hebben. Tegen het einde, zal deze wel sterk afnemen en stel ik haal een ft, dan houd ik zeker rekening met heel licht negatieve edge, omdat de regs in mixed games gewoon veel meer bovendrijven dan in nl holdem events. Hier zal de early game wel tegen compenseren is mijn verwachting. Echter komen deze 2 wel als laatste op het lijstje en is de kans sowieso niet zo groot dat ik ze ga spelen.