Nl 10 - 66

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik heb hier nog maar een kleine sample op villian, maar weet wel dat hij vanuit late positie extreem veel steelt. hierdoor verwacht ik dat hij in blindbattles ook vaak de sb zal openen, om de pot op te pikken. hij zal dit met een zeer wijde range van handjes doen, waar ik vaak nog op voorlig (jx, qx, ax, pockets) of tenminste tegen flip. ik besluit dan ook te 3betten om de pot pf op te pakken.

vervolgens kiest villian hier echter voor een 4bet, wat zijn range wel aanzienlijk kleiner maakt (zal vaak Ax en pockets zijn?). gezien het geld dat echter al in de pot zat, zijn relatief kleine stack en het idee dat ik tegen een groot deel van zijn range zou flippen, besloot ik te callen.

is dit oke? of kan ik na zijn 4bet beter folden?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $3,75
      Hero:
      $13,11

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 6:heart: , 6:spade:
      4 folds, SB raises to $0,30, Hero raises to $0,90, SB raises to $3,75 (All-In), Hero calls $2,85.

Flop: ($7,50) T:club: , 2:diamond: , 2:club:
      Turn: ($7,50) 9:diamond:
      River: ($7,50) J:heart: (2 players)

Final Pot: $7,50

Results follow (highlight to see):
      SB shows two pairs, negens and tweeën (Ah 9h)
      Hero shows (6h 6s)

SB wins with two pairs, negens and tweeën (Ah 9h)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik vind de 3bet kunnen tegen een fullstacked speler ;) .

Tegen deze shortie echter is het niet zo handig omdat je dan een shove moet callen. Je zou beter kunnen callen preflop tenzij hij niet te loose stealt uit de sb dan vind ik een fold nog gepast. Als ik zie dat hij erg aggro is en vaak cbet/2nd barrel pushed dan fold ik ook preflop liever omdat er bijna nooit een echt leuk board komt.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      prima , je moet eens 66 equilaten tegen zijn shoving range :) je doet het verbazend goed;)