NL4 KK vs dubbel paired board

• crazyrocks
      crazyrocks
      Bronze
      Is betsizing ok?
      Moet ik inderdaad opgeven op river?

PartyGaming - $0.04 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

LP: $8.42
      CO: $1.45
      BTN: $4.00
      SB: $4.00
      Hero (BB): $4.00
      UTG: $1.71
      UTG+1: $1.54
      MP: $4.26
      MP+1: $4.00

SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has K:heart: K:club:

fold, fold, fold, fold, fold, fold, BTN raises to $0.12, fold, Hero raises to $0.36, BTN calls $0.24

Flop: ($0.74, 2 players) J:club: Q:diamond: Q:heart:
      Hero bets $0.48, BTN calls $0.48

Turn: ($1.70, 2 players) J:spade:
      Hero bets $0.76, BTN calls $0.76

River: ($3.22, 2 players) 3:club:
      Hero checks, BTN bets $1.53, fold
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Zou wel handig zijn als je HEM/PT/elephant gebruikt en je stats gebruikt. Dat helpt echt enorm ;) .

Als een unknown callt geef ik hem vaak als range TT+/AK oop. En af en toe AQs

Eerlijk gezegd denk ik dus dat als je cbet niks slechters callt en niks beters fold. Ook is enkel de A een echt slechte card dus als ik het zo bekijk zou ik toch maar checken. Als hij callt as played heeft hij daar JJ-QQ/AQ en wie weet eens AJs. Miss ook een toevallige AK. Omdat je hier tegen achter ligt zou ik de turn gewoon check/folden. En as played vind ik de river ook een ch/f
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Zou wel handig zijn als je HEM/PT/elephant gebruikt en je stats gebruikt. Dat helpt echt enorm ;) .

Als een unknown callt geef ik hem vaak als range TT+/AK oop. En af en toe AQs

Eerlijk gezegd denk ik dus dat als je cbet niks slechters callt en niks beters fold. Ook is enkel de A een echt slechte card dus als ik het zo bekijk zou ik toch maar checken. Als hij callt as played heeft hij daar JJ-QQ/AQ en wie weet eens AJs. Miss ook een toevallige AK. Omdat je hier tegen achter ligt zou ik de turn gewoon check/folden. En as played vind ik de river ook een ch/f
      Ik zou er preflop ook 40c van maken, je zit oop, dus dan maak ik het altijd ietsie groter.

Daarnaast callt hij je flop c-bet met iéts,...hij zal niet vaak een draw hebben dus ik zie hem daar callen met pockets, een Jx of een Qx. Op de turn loop je ver voor tegen pockets en ver achter tegen elke Jx of Qx. Ik zou daarom checken en daarbij denk ik dat hij zijn pockets behind zou checken. Mocht je nu meer stats hebben waaruit blijkt dat hij vaak een c-bet callt en bet op de turn, dan kan je nog wel eens callen. Maar zonder die info c/f ik de turn ook.