Vrijspelen startkapitaal.

• Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Ik heb een vraag over het startkapitaal van $50,-. Ik heb me via PokerStrategy.com ingeschreven bij PartyPoker. Hoe speel je dat bedrag vrij? Stel, je speelt 50 toernooien van een dollar, en je komt in geen enkel toernooi in de prijzen. Je saldo is dan nul. Echter, je hebt wel 100 partypoints verzameld, alsmede 175 StrategyPoints. Hierdoor krijg je dan recht op vijftig dollar. Die heb je nl. op die manier vrijgespeeld, ook al heb je alle vijftig toernooien verloren. Is dat correct? Stel je wint bij elke toernooi dat je speelt tien dollar. Dat betekent dat je dan tien dollar keer vijftig is vijfhonderd PLUS de vijftig dollar startkapitaal, dus totaal 550 dollar kan laten uitbetalen? Sorry voor mijn ingewikkelde vraag. Alvast bedankt voor het antwoord!

Groeten,

Robbie825.
  • 1 antwoord
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Nee als je 100 partypoints hebt gehaald heb je je startkapitaal vrij gespeeld. Dat wil zeggen dat je de rest van je 50$ kan uitcashen ( dus wat er nog overblijft) of gewoon je 50$+ je winst die je behaald hebt. Je winst ( dus alles boven je 50$ startkapitaal) hoed je niet vrij te spelen.