Nl 10 - 99

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      moet ik na het hitten van mijn set hier op de flop al gaan donken? ik besluit hier te checken in de hoop dat de button hier een bet maakt (zij het voor value, zij het om de pot op te pakken nadat iedereen checkt). hij besluit echter te checken, en met een 3e klaveren op de turn moet ik denk ik wel gaan defenden tegen flushdraws, waarop ik besluit te raisen.

de bb check-called, wat wel erg lijkt op een drawy hand. de river brengt geen 4e schoppen, maar door de 10 wordt KQ wel mogelijk. zijn allin bet is echter maar zo klein, dat ik imo wel een goede prijs krijg voor de call?

Known players:
      Position:
      Stack
      BB:
      $4,69
      MP2:
      $10
      Hero:
      $12,43
      BU:
      $4,37

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with 9:diamond: , 9:club:
      2 folds, MP2 raises to $0,30, MP3 folds, Hero calls $0,30, BU calls $0,30, SB folds, BB calls $0,20.

Flop: ($1,25) A:club: , 9:spade: , 5:club: (4 players)
      BB checks, MP2 checks, Hero checks, BU checks.

Turn: ($1,25) J:club: (4 players)
      BB checks, MP2 bets $0,65, Hero raises to $2,10, BU folds, BB calls $2,10, MP2 folds.

River: ($6,10) T:spade: (2 players)
      BB bets $2,29 (All-In), Hero calls $2,29.

Final Pot: $10,68
  • 3 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik zou hier zeker op de flop betten, de initial raiser heeft al gecheckt, dus tenzij de BU n maniac is, moet je hier altijd betten,zou er zo'n 80-90 procent vd pot van maken.

Als niemand een A gehit heeft, is de kans klein dat ze nog iets anders hitten op de turn waarmee ze veel geld in de pot willen steken. Je moet dus de pot beginnen opbouwen voor het geval iemand een A, FD of lagere set heeft gehit.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik zou ook op de flop betten voor value uit Ax en FD's. 1$ is goed.

Verder zou ik op de turn nog groter raisen. Naar 2.8 ofzo. Tis echt mega drawy.

En river spreekt voor zich
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik ben het eens met beide bovenstaande reacties.

Nadat de initial raiser checkt moet je hier eigenlijk altijd wel betten.
      As played zou ik de turn ook wat groter raisen, zoals Farma ook aangeeft en de rest is idd standaard :)