Nl 10 - Jj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      villian opent nauwelijks handjes, en gezien zijn minraise denk ik dat dit vaak iets als AK is of een kleine pocket pair is, waarmee hij de pot wat wil vergroten. AA, KK en QQ opent hij hier imo wel groter.

flop is met mijn overpair uiteraard een easy call. met zijn move op de turn rept villian imo nauwelijks een hand. hij zal hier vaak met een 10x handje of een PP zitten. een setje heeft hij hier imo ook zelden vast, omdat hij vaak enkel gecalled zal worden door beter, en hij dan gewoon pot zal betten en de river zal shoven.

kan ik hier callen? of is dit gewoon een easy fold? wellicht had een 3bet pf nog wel beter geweest, maar aangezien villian maar zo weinig opent, wist ik niet of dat hier de juiste move was..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      UTG2:
      $2,99

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with J:heart: , J:diamond:
      UTG1 folds, UTG2 raises to $0,20, 6 folds, Hero calls $0,10.

Flop: ($0,45) T:heart: , 6:club: , 3:diamond: (2 players)
      Hero checks, UTG2 bets $0,4, Hero calls $0,40.

Turn: ($1,25) 5:club: (2 players)
      Hero checks, UTG2 bets $2,39 (All-In), Hero calls $2,39.

River: ($6,03) 4:heart: (2 players)

Final Pot: $6,03

Results follow (highlight to see):
      UTG2 shows een straight, zeven high (7s 7c)
      Hero shows (Jh Jd)

UTG2 wins with een straight, zeven high (7s 7c)
  • 4 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Pf zou ik idd eerder re raisen. Verder vind ik het nh, hij rept idd zeer weinig met de raise all in op turn.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Je hebt wel een erg klein sample om te zeggen dat hij weinig opent. Toch call ik over het algemeen JJ wel tegen een UTG raise.

Stel dat hij over een groot sample 5PFR heeft dan fold ik de flop na zijn bet. Omdat hij toch nog iets meer unknown is vind ik de call nog kunnen.

Op de turn heb je een easy fold vind ik :rolleyes:
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Je hebt wel een erg klein sample om te zeggen dat hij weinig opent. Toch call ik over het algemeen JJ wel tegen een UTG raise.

Stel dat hij over een groot sample 5PFR heeft dan fold ik de flop na zijn bet. Omdat hij toch nog iets meer unknown is vind ik de call nog kunnen.

Op de turn heb je een easy fold vind ik :rolleyes:
      Mee eens (voor het grootste deel toch). Preflop call ik JJ ook meestal tegen UTG raise, omdat je met 3betten vaak geen calls krijgt van slechter.

De turn vind ik eigenlijk ook een fold. Je beat hier niks anders dan blufs, en de vraag is maar of hij vanuit UTG zo snel zijn handen in een bluf zal veranderen. (nu dus wel :D )

Maar ik ben het niet eens met wat Farma zegt over het folden tegen de c-bet op de flop als je deze stats over een grotere sample hebt. Dan zou ik graag meer info willen hebben over zijn c-bet flop stat om hierop een antwoord te geven (AK, AQs opent hij bv. ook, en als hij 100% c-bet zit dit nog steeds in zijn range).
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja das waar darko maar 100% zal wel niet het geval zijn. Hij bet hier pot en hoeveel keer zie je dit met overcard tov overpairs.. Dit zijn echt vaak overpairs :)