degraaff checking in

• degraaff
      degraaff
      Bronze
      Goedemorgen allemaal,

Ik ben degraaff en speel nu zo'n 4-5 jaar poker. Live ervaring, homegames en HC sta ik in de plus, maar speel te weinig om het noemenswaardig te noemen.
      Helaas niet online niet winstgevend. Te weinig geduld en totaal geen BRM.
      Ik wil me nu meer focussen op mijn BRM en mijn geduld online begint te komen langzamer hand. Ik heb PS nu een week zitten bekijken/lezen en ik merk dat ik hier veel kan leren.
      Gister dus de quiz gedaan en ook gehaald. En dus wacht ik op mijn startkapitaal op 770. Mijn hoofdroom zal pokerstars blijven. Maar denk dat ik op 770 natuurlijk ook wat punten kan vergaren om meer van dit forum te kunnen lezen/leren.
      Ook ben ik het aan het overwegen om een coach in te schakelen. Maar dit is nu nog niet van toepassing.

Als er nog vragen zijn kun je dit natuurlijk doen via PM of in dit topic.
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi degraaff,

Welkom op het forum!
      Je hebt zo te zien overal al een beetje rondgesnuffeld?

BRM is inderdaad erg belangrijk om ook op termijn winstgevend te spelen, dus probeer daar zeker voor je zelf een goede richtlijn in te vinden en hou je daar ook aan.

Wanneer je bij Poker770 start kun je misschien ook meespelen in de Battle Forum promotie door even te mailen naar de support van Poker770. Meer uitleg vind je in de gelinkte thread.

Speel je voornamelijk toernooien of cashgames? Misschien is juist de switch naar een andere room wel goed en kun je daar tegen de gemiddeld slechtere tegenstanders dan bij Stars wel winstgevend spelen. (al heeft Stars natuurlijk ook wel weer zijn voordelen).

Veel plezier in de community!
    • degraaff
      degraaff
      Bronze
      Ik wil me gaan focussen op SNG momenteel. Daarnaast wil ik dan een MTT gaan spelen (mits ik tijd heb)
      Ik speel ook wel cashgame ernaast, maar ik wil te snel, te veel en uiteindelijk ben ik aan het spewen.

Bedankt voor de tip inzake de Battle Forum Promotie, ga het zeker nalezen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ik denk dat dat voor veel spelers wel een herkenbaar probleem is.

Probeer je met een goed BRM te focussen op het verbeteren van je spel. Zodra je dan in de limieten kunt klimmen komt de grotere winst vanzelf (maarja, makkelijker gezegd dan gedaan)
    • degraaff
      degraaff
      Bronze
      Ga het zeker proberen.

Ik kreeg juist een email van 770 dat de eerste 10 dollies erop staan. Ik vraag me af of ik nu ook nog in aanmerking kom voor die 7,70 dollies. Heb ik ook een mail naar support toegestuurd.

Nu ik de eerste dollies heb van mijn startkapitaal, word ik hier dan nu automatisch Bronzemember? Of moet ik die andere 40 dollies eerst vrij spelen?