78s in 3bet multiway pot

• laydbackluke
      laydbackluke
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG finalyson ($11.19)
      UTG+1 Player1 ($11.84)
      CO Player2 ($10.61)
      BTN Player3 ($5.91)
      SB Player4 ($13.85)
      BB Player5 ($16.34)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) finalyson is UTG 8:club: 7:club:
      finalyson raises to $0.30, Player1 calls $0.30, 1 fold, Player3 calls $0.30, Player4 calls $0.25, Player5 raises to $1.10, finalyson calls $0.80, Player1 calls $0.80, Player3 folds, Player4 calls $0.80

Flop: 5:club: 2:club: A:spade: ($4.70, 4 players)
      Player4 checks, Player5 bets $3.35, hero ?

bb 27/23. 3bet 19%. squeezed in 2/3 gevallen. cbet 2/3 keer in 3bet pots. wel maar over 78 handen
      mp is 47/21 fishy speler die niet fold op 3bets.
      sb is 20/17 speler

wat is hier het beste op de flop?
      kan de call preflop?
  • 6 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik ben er vrij zeker van dat dit preflop een fold is op lowstakes. Mr kan je zelf opzoeken in HEM of je dit soort handen winstgevend opent utg maar doubt it. Maar goed dat laat ik in het midden omdat ik weet dat jij wat looser speelt. Maar ik denk dat als je toch looser wil openen je het beter met handen like A2s A3s A4s A5s doet zodat je een blocker hebt, de nuts kan hitten. 76 ga je geregeld eens oplopen tegen hogere flush en hogere straight, want dat zijn de handen die jou ip gaan callen.

Ik weet dat ik er wat over doorga, maar zeker op deze tafel is het niet goed om dit te openen als ik ff de stats bekijk van de spelers achter je, die spelen wat looser en dan speelt 67s gwn niet zo goed.

As played, ik fold op de 3bet ik weet dat de odds er leuk uitzien, maar er zitten nog veel spelers na je die kunnen shoven.

Op de flop is het dus ook een fold imo. je gaat teveel van je stack investeren om een flush te hitten en je hebt prob ook geen fe. Dus zit je met een pure flushdraw die geregeld ook ng eens dominated gaat zijn door betere draws.

scc donderdag;)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      omdat ik toch niets beters te doen heb zal ik even doorgaan:)

Je kan hier ook overwegen om te 4betten, maar je sample is er gwn te klein voor. Maar just to keep in mind, als je hier 4bet, kom je echt enorm sterk over. Maar is nl10 dusja niet aan te raden:) .

mr goed tis maar iets om over na te denken. Perceived range can be a funny thing:) . Ik verwacht hier wel niet dat bb hier loose gaat 3betten.
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Ik raad hier persoonlijk aan om HELEMAAL GEEN gekke moves te maken en ook niet te openen met die hand. Je moet echt veel meer voor value spelen op NL10, op NL25 of NL50 zou ik pas gekke moves gaan maken (als je een redelijke samplesize hebt).

Het klinkt miss zwak maar longterm maak je op deze manier veel gemakkelijker money en kan je sneller upmoven.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Shark774
      Ik raad hier persoonlijk aan om HELEMAAL GEEN gekke moves te maken en ook niet te openen met die hand. Je moet echt veel meer voor value spelen op NL10, op NL25 of NL50 zou ik pas gekke moves gaan maken (als je een redelijke samplesize hebt).

Het klinkt miss zwak maar longterm maak je op deze manier veel gemakkelijker money en kan je sneller upmoven.
      Ja dat is idd wat ik ook zeg, maar ik weet dat hij hoger kan spelen. Vr het geval iemand erover heeft gelezen, ik raad hier niet aan om op de micros te gaan 4betten als bluff in deze situatie.

Het is voor mij gwn aan fold pre.

Ik weet gwn dat deze speler looser speelt op de lowstakes en toch een degelijke winrate haalt. Daarom dat ik tegen hem ook zei dat je in HEM kan opzoekenb of je bepaalde handen winstgevend speelt over een grote sample. If so, wie ben ik dan om te zeggen dat hij ze utg niet mag openen als hij het profitabel kan.
    • laydbackluke
      laydbackluke
      Bronze
      thx

juist is gekeken in mn hem en heb wel een degelijke winrate voor het openen van 56s tot 10js in ep en mp dus ik ga ze wel blijven openen :)
      ivm het openen op deze tafel, wss was ik er iets teveel aant spele en had ik nog niemand gemarkd vr fish of loose 3betters en dan open ik gewoon std range

hij had AJo btw

ow en check u mail :)
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Oorspronkelijk gepost door Shark774

Ja dat is idd wat ik ook zeg, maar ik weet dat hij hoger kan spelen. Vr het geval iemand erover heeft gelezen, ik raad hier niet aan om op de micros te gaan 4betten als bluff in deze situatie.

Het is voor mij gwn aan fold pre.

Ik weet gwn dat deze speler looser speelt op de lowstakes en toch een degelijke winrate haalt. Daarom dat ik tegen hem ook zei dat je in HEM kan opzoekenb of je bepaalde handen winstgevend speelt over een grote sample. If so, wie ben ik dan om te zeggen dat hij ze utg niet mag openen als hij het profitabel kan.
      Ja sorry, blijkbaar verkeerd gelezen of verkeerd begrepen, Really dunno :P

We zijn het iig eens, dat is het belangrijkste.