Rising Star: Verover jouw plek in Team Poker770

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Bij Poker770 heb je nu je lot in eigen handen en kun jij een plekje veroveren in Team Poker770 via de Rising Star promotie, een promotie speciaal voor toernooispelers bij Poker770. Bij deze promotie wordt je gerangschikt aan de hand van de winst die jij bij de online MTT's op Poker770 boekt.

In 3 stappen naar Team Poker770 pro
      Iedere speler uit Nederland en België kan meespelen in deze promotie en begint op het onderste niveau in "STAM770".

De beste 5 spelers uit Stam770 nemen het in een serie SnG's op tegen de 5 laagst geklasseerden van het beloften team. De spelers met de meeste punten zullen dan promoveren naar het beloften team.

Eenmaal in het beloftenteam aangekomen kun jij dan je plek in Team Poker770.be bemachtigen door de andere beloften achter je te laten. De beste speler van het beloftenteam speelt een reeks Heads Up games tegen de professional die gedurende de afgelopen 3 maanden het minst heeft gepresteerd.

De stappen in 1 overzicht:
  • 10 antwoorden
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Khoop dat ze dit pas opstarten als de Belgische spelers terug mogen spelen op 770. :facepalm:
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Khoop dat ze dit pas opstarten als de Belgische spelers terug mogen spelen op 770. :facepalm:
      Dit is al een actie die al een tijdje loopt hoor...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      De actie loopt inderdaad al een tijdje.

Zodra Belgische spelers weer toegelaten worden, zullen deze ook automatisch weer punten verdienen. De Nederlandse spelers hebben nu wel een voordeel omdat ze zich dan al kunnen opwerken richting het beloften team... :s_frown: ( :s_biggrin: voor de Nederlandse spelers)
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Iemand enig idee wanneer belgen terug op 770 poker mogen spelen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Urbanpoi,

De bedoeling is om de .be versie binnen 2 maanden te lanceren. Wanneer we meer informatie krijgen over een meer precieze datum van lancering zullen we dat uiteraard ook hier op het forum of via het nieuws bekend maken.

Rene
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Pff twee maand, ik had gehoopt dat het sneller ging gaan maar ja we zitten leven nog steeds in België he :) . thx voor de reactie
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ach, 2 maanden is nog altijd een stuk sneller dan het vormen van een regering, dus alles is relatief :s_biggrin:

Nee, het is natuurlijk wel lang wachten als je 2 maanden moet wachten voordat je weer op je account kan, dus ik kan me voorstellen dat het vervelend is. Zeker als je graag wil meespelen in dit soort speciale promoties.

Hopelijk is alles iets sneller gereed en kan alles online voordat de 2 maanden voorbij zijn!
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Sucks idd wel bigtime dat belgische spelers zo weer uit de boot vallen. :rage:
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Urbanpoi
      Pff twee maand, ik had gehoopt dat het sneller ging gaan maar ja we zitten leven nog steeds in België he :) . thx voor de reactie
      Ik gok op 4 maanden. We leven in Belgie :P
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      haha, kans zit er dik in ja

Ik hoop wel van niet, was net lekker gesetteld bij 770. Ben tevreden over support die me altijd snel verder hielp en voor de rest had ik geen opmerkingen ivm lobby, systeem, ... . Speel in afwachting dan maar op stars.

Maar soit we zien wel. Ben ondertussen ook wel offtopic aan het gaan.