Nl25 - Ak!

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Een 12/11 reg over 480 handen gaat sqzen in de BB. Hij weet dat ik vaak fold op resteals want heeft al een paar keer gerestealed maar toen had ik niks :) . Hij 3bet 15-20% in de BB en dit is wel een erg mooie spot. Preflop was het dus vooral call of 4bet. Ik ging voor de call omdat zijn range vaak zal bestaan uit Ax etc voor blockereffect. Deze domineer ik en anders folden ze. Nadeel is wel dat die andere er wss ook bijkomt. Of is dit geen nadeel???

Verder cbet hij klein op een flop die hem nietzo hit. Easy float imo. Plus je kan nog hitten.

Dan bet hij weer klein op de turn en wist niet goed wat te doen. Kheb gecalled omdat ik dacht de odds te krijgen.

En op de river vroeg ik me af of ik niet kon bluffen na zijn actie. Heb het uiteindelijk niet gedaan vanwege zijn 29 wtsd (redelijk voor een reg NL25). En ook omdat ik wel een beetje sdvalue heb

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1607638
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP: $23.06
      CO: $25.00
      Hero (BTN): $30.04
      SB: $27.32
      BB: $26.98
      UTG: $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is BTN with K :spade: A :club:
      3 folds, Hero raises to $0.75, SB calls $0.65, BB raises to $3, Hero calls $2.25, 1 fold

Flop: ($6.75) 3 :diamond: 9 :spade: 7 :heart: (2 players)
      BB bets $3.50, Hero calls $3.50

Turn: ($13.75) T :diamond: (2 players)
      BB bets $4.75, Hero calls $4.75

River: ($23.25) 7 :spade: (2 players)
      BB checks, Hero checks
  • 1 antwoord
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      4bet pre eigenlijk altijd. min of meer loop je nu enorm te guessen tegen iemand die een enorm wijde range heeft, en je dus niet altijd gaat domineren. hell, he could have 2 livecards tegen je, vooral als ie nog s actiever is in squeezespots dan in normale 3bets.

door te flatten ga je gewoon te veel moeten guessen. had hier in 1e instantie staan dat ik m door iemand anders zou laten beoordelen, en twisted bracht dit punt op en eigenlijk ben ik t er compleet mee eens. Wilde namelijk eerst de "as played pre" optie laten judgen maar das echt gewoon onmogelijk tegen zon range